26.06.19, 15:00

Żubr zaprasza na Podlasie. Nowa kampania marki

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie” wciela się w gospodarza i opiekuna Puszczy. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów. 

W dotychczasowych kampaniach Żubr był głównym bohaterem spotów – nawet jeśli pojawiał się dopiero w finale, ratując z opresji leśne zwierzęta lub oddając się ulubionym zajęciom. Tym razem jest inaczej. W spocie „Żubr zaprasza na Podlasie” wycofuje się ze sceny, stając się dyskretnym przewodnikiem i gospodarzem. Na plan pierwszy wysuwa się natomiast podlaska przyroda, widziana oczami Króla Puszczy – zarówno leśne ostępy, jak i krajobrazy, gdzie wzrok sięga aż po horyzont. Wszystko po to, by jak najwięcej osób dostrzegło autentyczne piękno Podlasia.

Żubr pochodzi z Podlasia, staramy się to podkreślać na każdym kroku. Wiele zawdzięczamy temu miejscu, stąd od lat czerpiemy inspirację i siłę. Nowy spot jest wyjątkowy, to swoisty hołd Żubra dla Podlasia” – tłumaczy Kamil Zug, młodszy menedżer ds. zarządzania marką. „Liczymy na to, że tak jak nasze piwo jest znane i lubiane w całym kraju, tak mieszkańcy pozostałych regionów Polski, zachęceni przez Żubra, zachwycą się Podlasiem i zapragną je odwiedzić” – dodaje Zug.

30-sekundowy spot od początku czerwca emitowany jest w telewizji, a także w VOD, na profilu marki na Facebooku i kanale na YouTube. Wyprodukowało go Studio Filmowe OTO, autorem kreacji jest PZL, agencje Tailor Made PR i Huta 19 im. Joachima Fersengelda są odpowiedzialne za działania PR i digital, a dom mediowy Zenith zajął się planowaniem i zakupem mediów.

Wideo „Żubr zaprasza na Podlasie” jest uzupełnieniem działań, które marka prowadzi w Białymstoku i okolicach na rzecz lokalnych mieszkańców. W 2018 r. z okazji jubileuszu 250-lecia istnienia Browaru Dojlidy, m.in. odmalowano tanki browaru, a w sklepach w całej Polsce pojawiła się limitowana edycja opakowań jubileuszowych Żubra. Również w 2018 r. została podpisana umowa z Białowieskim Parkiem Narodowym, na mocy której marka Żubr przez trzy kolejne lata będzie aktywnie wspierać podlaską dziką przyrodę. 15. czerwca br. na placu przed Teatrem Dramatycznym w Białymstoku odbyła się klimatyczna impreza plenerowa Urodziny Żubra. To druga edycja jubileuszu Króla Puszczy. Wydarzeniu towarzyszyły m.in. wycieczki po browarze, na co dzień niedostępnym dla zwiedzających, warsztaty piwowarskie, strefy regionalnych specjałów i oprawa muzyczna, którą zapewnili Myslovitz, Pablopavo i Ludziki, Tęgie Chłopy oraz Dj Wika. Na wydarzenie przybyła także lokalna drużyna futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok, która świętowała wejście do finału Ligi Futbolu Amerykańskiego - Polish Bowl. Całą uroczystość poprowadzili, urodzeni w Białymstoku, stand-uper Rafał Rutkowski oraz aktor Dariusz Szada-Borzyszkowski.

Komentarze

Powiązane

18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
18.03.25, 11:34
| reklama & PR » informacje
Hillside Beach Club klientem Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z Hillside Beach Club – luksusowym tureckim resortem na wybrzeżu Morza Egejskiego.
17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
16.03.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania edukacyjna o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) zajęła się strategią, kreacją i realizacją materiałów związanych z kampanią edukacyjną o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu. Działania uwzględniają 15- i 30-sekundowe spoty TV.
15.03.25, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Poniatowska w Papaya Roster
Natalia Poniatowska, artystka specjalizująca się w fotografii artystycznej, dokumentalnej i komercyjnej, dołączyła do grona 39 twórczyń i twórców reprezentowanych przez impresariat Papaya Roster.
14.03.25, 23:45
| reklama & PR » informacje
Harmonia – Twoja bezpieczna przystań. Podcast Grupy LUX MED
LUX MED stworzył nowy podcast edukacyjny o nawie „Harmonia – Twoja bezpieczna przystań”. Podcast jest już dostępny na platformach YouTube i Spotify.
14.03.25, 14:45
| reklama & PR |
Z małą pomocą Rankomatu. Nowa platforma komunikacyjna serwisu
Nowa platforma komunikacyjna Rankomatu łączy możliwość samodzielnego korzystania z serwisu z dostępem do fachowych porad licencjonowanych agentów. Strategia została opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. 
14.03.25, 11:45
| reklama & PR |
Initiative zwycięża w przetargu będzie odpowiadać za media marki Reeva
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) zwyciężyła w przetargu marki Reeva i przejmie pełną odpowiedzialność za jej strategię mediową.
14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.