26.06.19, 15:00
Żubr zaprasza na Podlasie. Nowa kampania marki
Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie” wciela się w gospodarza i opiekuna Puszczy. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
W dotychczasowych kampaniach Żubr był głównym bohaterem spotów – nawet jeśli pojawiał się dopiero w finale, ratując z opresji leśne zwierzęta lub oddając się ulubionym zajęciom. Tym razem jest inaczej. W spocie „Żubr zaprasza na Podlasie” wycofuje się ze sceny, stając się dyskretnym przewodnikiem i gospodarzem. Na plan pierwszy wysuwa się natomiast podlaska przyroda, widziana oczami Króla Puszczy – zarówno leśne ostępy, jak i krajobrazy, gdzie wzrok sięga aż po horyzont. Wszystko po to, by jak najwięcej osób dostrzegło autentyczne piękno Podlasia.
„Żubr pochodzi z Podlasia, staramy się to podkreślać na każdym kroku. Wiele zawdzięczamy temu miejscu, stąd od lat czerpiemy inspirację i siłę. Nowy spot jest wyjątkowy, to swoisty hołd Żubra dla Podlasia” – tłumaczy Kamil Zug, młodszy menedżer ds. zarządzania marką. „Liczymy na to, że tak jak nasze piwo jest znane i lubiane w całym kraju, tak mieszkańcy pozostałych regionów Polski, zachęceni przez Żubra, zachwycą się Podlasiem i zapragną je odwiedzić” – dodaje Zug.
30-sekundowy spot od początku czerwca emitowany jest w telewizji, a także w VOD, na profilu marki na Facebooku i kanale na YouTube. Wyprodukowało go Studio Filmowe OTO, autorem kreacji jest PZL, agencje Tailor Made PR i Huta 19 im. Joachima Fersengelda są odpowiedzialne za działania PR i digital, a dom mediowy Zenith zajął się planowaniem i zakupem mediów.
Wideo „Żubr zaprasza na Podlasie” jest uzupełnieniem działań, które marka prowadzi w Białymstoku i okolicach na rzecz lokalnych mieszkańców. W 2018 r. z okazji jubileuszu 250-lecia istnienia Browaru Dojlidy, m.in. odmalowano tanki browaru, a w sklepach w całej Polsce pojawiła się limitowana edycja opakowań jubileuszowych Żubra. Również w 2018 r. została podpisana umowa z Białowieskim Parkiem Narodowym, na mocy której marka Żubr przez trzy kolejne lata będzie aktywnie wspierać podlaską dziką przyrodę. 15. czerwca br. na placu przed Teatrem Dramatycznym w Białymstoku odbyła się klimatyczna impreza plenerowa Urodziny Żubra. To druga edycja jubileuszu Króla Puszczy. Wydarzeniu towarzyszyły m.in. wycieczki po browarze, na co dzień niedostępnym dla zwiedzających, warsztaty piwowarskie, strefy regionalnych specjałów i oprawa muzyczna, którą zapewnili Myslovitz, Pablopavo i Ludziki, Tęgie Chłopy oraz Dj Wika. Na wydarzenie przybyła także lokalna drużyna futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok, która świętowała wejście do finału Ligi Futbolu Amerykańskiego - Polish Bowl. Całą uroczystość poprowadzili, urodzeni w Białymstoku, stand-uper Rafał Rutkowski oraz aktor Dariusz Szada-Borzyszkowski.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze