13.06.19, 21:00

Tyskie – przejdź na Ty. Specjalne bannery w stolicy i 200 tys. widzów sondy

Banery w stolicy
Fot.: materiały prasowe

Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty - to odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja. Tyskie zachęcało Polaków do otwarcia się na siebie i przejścia na Ty z mieszkającymi za ścianą ludźmi.

Tym razem Tyskie postawiło na niestandardowe przedsięwzięcie w samym centrum stolicy. W ramach swojej platformy Przejdźmy na Ty, marka umieściła na elewacji jednego z budynków mieszkalnych w sercu Warszawy banery z imionami, zachęcając do tego, byśmy poznawali się nawzajem i przechodzili na Ty.

Termin przeprowadzenia akcji – Europejski Dzień Sąsiada – został wybrany nieprzypadkowo potraktowano go jako okazję do zacieśnienia relacji z najbliższym otoczeniem. Aktywacja została wsparta współpracą z Danielem Rusinem, youtuberem znanym jako Reżyser Życia, który był odpowiedzialny za społeczne pogłębienie tematu. W ramach współpracy przeprowadził on specjalną sondę. Materiał, zachęcający też do przechodzenia z nimi na Ty, umieszczony na Youtube, w ciągu kilku dni obejrzało blisko 200 tys. osób. Marka prowadzi też cykliczny konkurs na Facebooku, w którym do wygrania są spersonalizowane szklanki , które mają posłużyć do stuknięcia się i przejścia z innymi na Ty.

Kampanię wspierają działania digitalowe prowadzone w internecie, m.in. kanał Tyskie na Instagramie. Profil Tyskiego prezentuje sylwetki osób, z którymi marka przeszła na Ty – realne postacie i ich historie, w tonacji dokumentalnej.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja, agencja Gong – koncept i działania digital, dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR oraz Influence marketing.

Komentarze

Powiązane

04.12.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Elbląskie i Kobierzyckie wodociągi zachęcają do zmiany nawyków
Elbląskie i Kobierzyckie przedsiębiorstwa wodociągowe prowadzą działania kampanijne zachęcające odbiorców do zmiany nawyków, oszczędzanie wody i picie kranówki. Przedsiębiorstwa kierują swój projekt do wszystkich mieszkańców – dorosłych, jaki i dzieci.
03.12.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klarna z pierwszą świąteczną kampanią w Polsce. Najlepszy prezent − więcej czasu
Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. W swoim projekcie Szwedzki fintech prezentuje usługę „Zapłać za 30 dni”.
03.12.22, 15:42
| reklama & PR » informacje
Kaufland zachęca do świątecznych zakupów
Kaufland rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?”. Marka zachęca konsumentów do zakupów w swoim sklepie. 
03.12.22, 08:50
| reklama & PR » informacje
Bella Hadid w świątecznej odsłonie kampanii marki Swarovski
Marka Swarovski pod hasłem #OpenTheWonder wystartowała ze świąteczną kampanią. Twarzą akcji została rmodelka Bella Hadid. W świątecznej kolekcji producenta pojawiły się także ozdoby do dekoracji wnętrz.
02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.