11.06.19, 21:09

DIGITAL DAY – sprawdź, jak pracuje się w e-marketingu

Fot.: materiały prasowe

Brief, asap brzmi znajomo? Marzysz o karierze w marketingu, ale nie wiesz od czego zacząć? To wydarzenie jest dla Ciebie. Digital Day to spotkanie podczas, którego dowiesz się, jak wygląda praca w agencjach reklamowych od „wewnątrz” oraz usłyszysz historie osób, które są doskonałym przykładem rozwoju ścieżki kariery w marketingu, w myśl słów „od juniora do seniora”.

Storyboardzista, Social media ninja – zawody, o których istnieniu nie miałeś pojęcia

Praca w agencji reklamowej to nie tylko ciekawe i kreatywne zadania a przede wszystkim – satysfakcja z wykonywanej pracy. Kreatywność, otwarta głowa to cechy na wagę złota.

W pracy marketingowca każdego dnia można się zetknąć z zupełnie nową branżą i nadać jej nowy, indywidualny wymiar poprzez interesującą kampanię. W trakcie wydarzenia będziemy rozmawiać o najnowszych trendach, narzędziach, platformach, ale także przedstawiać casestudy czy proponować niestandardowe formy influencer marketingu.

Studia a może staż? Jak zacząć?

Podczas Digital Day, uczestnicy będą mogli zapoznać się z ofertami stażowymi proponowanymi przez czołowe agencje: Mindshare, Goldensubmarine, F 11.

Podpowiemy od czego zacząć, żeby zaistnieć w digital marketingu. Poznamy również historie osób, które swoją pracą udowadniają, że ciągła chęć edukowania się, procentuje rozwojem kariery.

Kiedy?

18.06.2019 r.

Gdzie?

Collegium Civitas, Pałac Kultury i Nauki, plac Defilad 1

Agenda wydarzenia (obowiązuje rejestracja)

14:45-15:00 – prof. Małgorzata Baran, Collegium Civitas, Studia Dualne Marketing internetowy i e-commerce– studia dla Ciebie

15:00-15:30 – Anna Robotycka, Piotr Krauschar, F11 Agency, Pot, stres i łzy czyli dlaczego praca w agencji reklamowej jest najlepszą pracą na świecie?

15:30-16:00 – Marta Ulman, GoldenSubmarine, “Wyobrażenia nt. pracy w marketingu a rzeczywistość. Co tak naprawdę robią różne osoby pracujące w agencji reklamowej.”

16:00-16:30- Anna Elwart, Wojciech Starzewski, Resolution Poland, Jak dostać pracę w digitalu? Historie od stażystów do managerów

16:30-17:00- Dominika Kucner, Justyna Zawadzka, LifeTube, Czym są MCN-y i jak wygląda praca managera topowych gwiazd YouTube’a?

17:00-17:15- Przerwa

17:15-17:30- prof. Małgorzat Baran Collegium Civitas, Studia Dualne Marketing internetowy i e-commerce– studia dla Ciebie

17:30-18:00 - Adam Wąsik, EB Kreator, EmployerBranding? Kreatywni Pracodawcy w Polsce na przykładach!

18:00-18:30 - Michał Szczur, MindsharePolandPraca szuka człowieka: krótko i na temat pracy w domu mediowym

18:30-19:00- Krzysztof Budzyński, Hash.fm Kim jest TikToker? Jak wykorzystać TikToka w influencer marketingu

19:00 – 19:30 - Tomasz Wileński, ISLAY_tech, Influencer Marketing – jak odnieść sukces zawodowy?

19:30 – 20:00 – Business Factory

Wydarzenie jest bezpłatne!

Zarejestruj się: http://bit.ly/2Xtginz

Patronat nad wydarzeniem objęli: portalmedialny.pl | Media pod lupą, Perspektywy.pl, Brief.pl, sprawny.marketing, Marketing przy Kawie, RocketJobs

Komentarze

Powiązane

07.02.25, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Anna Osóbka-Morawska przechodzi do YOC Poland
Anna Osóbka-Morawska wzmocniła zespół sprzedaży agencyjnej YOC Poland obejmując stanowisko Sales Manager.
07.02.25, 07:15
| reklama & PR |
Nadchodzi kolejny rok współpracy ONE House z Weledą
Agencja ONE House przedłużyła współpracę z międzynarodową marką Weleda na 2025 rok, kontynuując działania promujące jej naturalne i organiczne kosmetyki na polskim rynku. Od 2019 roku agencja wspiera rozwój świadomości marki, co zaowocowało kolejnymi zleceniami na realizację kampanii marketingowych.
07.02.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Insignia przedłuża współpracę z Südzucker Polska SA dla marki Cukier Królewski. Poszerzono zakres umowy
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem pięć lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
06.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Rainbow został Partnerem Głównym Olimpiady Geograficznej
Firma Rainbow została Głównym Partnerem Olimpiady Geograficznej. Umowa przewiduje wsparcie firmy przez najbliższe trzy lata.
06.02.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella
Lubella organizuje konkurs, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 tys. zł. Akcja jest kontynuacją kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
06.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Tom Evans w trailowej drużynie ASICS
Marka ASICS nawiązała współpracę z brytyjskim ultramaratończykiem, Tomem Evansem. Sportowiec będzie reprezentować ASICS na światowej scenie biegów trailowych.
06.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w kampanii Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową w której obok ambasadora marki CA Dawida Podsiadło występuje także Aleksandra Mirosław, złota medalistka we wspinaczce sportowej na ubiegłorocznych Igrzyskach Olimpijskich. W kampanii pojawi się także Roberta Makłowicza.
05.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem. Loteria produktów Mlekovity
Ruszyła kolejna loteria promocyjna zorganizowana przez First Line Polska dla Grupy Mlekovita. Najnowsza aktywacja konsumencka tym razem promuje produkty marki Polskie i odbywa się pod hasłem „Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem”.
05.02.25, 16:28
| reklama & PR » informacje
Wybierz swoją paczkę. Bitwa Smaków w nowej kampanii Lay’s
W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac&cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosujący powalczą o nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej.
05.02.25, 14:48
| reklama & PR » informacje
Familijne Wtorki Filmowe. Aktywacja konsumencka potrwa aż 52 tygodnie
1 lutego br. ruszyły „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem dla klientów marki przygotowano zniżki na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.