06.06.19, 19:00
Daria Zawiałow, Ralph Kaminski i Schafter w projekcie PUMA Talents
PUMA prezentuje najnowszą odsłonę projektu PUMA Talents. Jest to kolejna inicjatywa marki, do której zaproszeni zostali artyści związani z polską sceną muzyczną. W ramach pierwszej odsłony projektu Daria Zawiałow, ambasadorka programu i marki, zaprosiła do współpracy dwóch artystów – Ralpha Kaminskiego i Schaftera. Efektem tej kolaboracji jest wspólnie nagrana piosenka Czy Ty słyszysz mnie? i wyjątkowy teledysk, a hasło przewodnie tej aktywacji to Talent is not a crime. Działania marki skierowane są do wszystkich młodych ludzi, którzy podążają za swoim talentem i mają odwagę być inni.
PUMA Talents to inicjatywa, której celem jest wspieranie młodych polskich artystów. Wybór zaproszonych do niej muzyków ma nie być przypadkowy. To indywidualiści, którzy podbijają polską scenę muzyczną, a ich wspólnym mianownikiem jest ogromny talent i pasja. „Tym projektem chcemy pokazać, że wielki talent nie zawsze idzie w parze z akceptacją otoczenia i popularnością” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA.
Piosenka „Czy Ty słyszysz mnie?” powstała w ramach najnowszej odsłony projektu PUMA Talents i została stworzona przez Darię Zawiałow oraz Michała Kusha z udziałem Ralpha Kaminskiego i Schaftera. Utwór jest połączeniem różnych osobowości i stylów muzycznych. Artyści zwracają się w piosence do młodych, zdolnych ludzi i razem z marką PUMA chcą udowodnić, że miarą prawdziwego talentu nie zawsze jest popularność, tylko oryginalność i indywidualizm.
Utworowi towarzyszy klip, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera ze zdjęciami Wojciecha Zielińskiego. Akcja teledysku dzieje się w szkole, ponieważ to tam najczęściej młodzi ludzie odkrywają w sobie nowe talenty, które nie zawsze są rozumiane i akceptowane przez innych. Marka PUMA i artyści, biorący udział w projekcie, chcą oddać głos wszystkim niepokornym, młodym ludziom, którzy bez względu na opinie otoczenia podążają pod prąd za swoją pasją i mają odwagę być inni. Częścią projektu jest również sesja zdjęciowa, zrealizowana w szkole przez fotografa Kamila Kotarbę.
Za strategię i kreację aktywacji odpowiada agencja high&, która poprzednio realizowała dla marki kampanie DO YOU oraz Uliczne Legendy. Agencja high& jest również odpowiedzialna za stworzenie planu komunikacji i współpracę z artystami.
Za produkcję klipu i sesji zdjęciowej odpowiada OTO Film. Zakupem mediów zajmuje się Havas Media. Produkcją i wydawcą utworu jest Sony Music Entertainment Poland. Za dystrybucję informacji prasowej, relację z mediami oraz wysyłkę kreatywną do influencerów odpowiedzialna jest Aliganza.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze