06.06.19, 19:00

Daria Zawiałow, Ralph Kaminski i Schafter w projekcie PUMA Talents

Kadr z teledysku
Fot.: materiały prasowe

PUMA prezentuje najnowszą odsłonę projektu PUMA Talents. Jest to kolejna inicjatywa marki, do której zaproszeni zostali artyści związani z polską sceną muzyczną. W ramach pierwszej odsłony projektu Daria Zawiałow, ambasadorka programu i marki, zaprosiła do współpracy dwóch artystów – Ralpha Kaminskiego i Schaftera. Efektem tej kolaboracji jest wspólnie nagrana piosenka Czy Ty słyszysz mnie? i wyjątkowy teledysk, a hasło przewodnie tej aktywacji to Talent is not a crime. Działania marki skierowane są do wszystkich młodych ludzi, którzy podążają za swoim talentem i mają odwagę być inni. 

PUMA Talents to inicjatywa, której celem jest wspieranie młodych polskich artystów. Wybór zaproszonych do niej muzyków ma nie być przypadkowy. To indywidualiści, którzy podbijają polską scenę muzyczną, a ich wspólnym mianownikiem jest ogromny talent i pasja. „Tym projektem chcemy pokazać, że wielki talent nie zawsze idzie w parze z akceptacją otoczenia i popularnością” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA.

Piosenka „Czy Ty słyszysz mnie?” powstała w ramach najnowszej odsłony projektu PUMA Talents i została stworzona przez Darię Zawiałow oraz Michała Kusha z udziałem Ralpha Kaminskiego i Schaftera. Utwór jest połączeniem różnych osobowości i stylów muzycznych. Artyści zwracają się w piosence do młodych, zdolnych ludzi i razem z marką PUMA chcą udowodnić, że miarą prawdziwego talentu nie zawsze jest popularność, tylko oryginalność i indywidualizm.

Utworowi towarzyszy klip, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera ze zdjęciami Wojciecha Zielińskiego. Akcja teledysku dzieje się w szkole, ponieważ to tam najczęściej młodzi ludzie odkrywają w sobie nowe talenty, które nie zawsze są rozumiane i akceptowane przez innych. Marka PUMA i artyści, biorący udział w projekcie, chcą oddać głos wszystkim niepokornym, młodym ludziom, którzy bez względu na opinie otoczenia podążają pod prąd za swoją pasją i mają odwagę być inni. Częścią projektu jest również sesja zdjęciowa, zrealizowana w szkole przez fotografa Kamila Kotarbę.

Za strategię i kreację aktywacji odpowiada agencja high&, która poprzednio realizowała dla marki kampanie DO YOU oraz Uliczne Legendy. Agencja high& jest również odpowiedzialna za stworzenie planu komunikacji i współpracę z artystami.

Za produkcję klipu i sesji zdjęciowej odpowiada OTO Film. Zakupem mediów zajmuje się Havas Media. Produkcją i wydawcą utworu jest Sony Music Entertainment Poland. Za dystrybucję informacji prasowej, relację z mediami oraz wysyłkę kreatywną do influencerów odpowiedzialna jest Aliganza.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.