31.05.19, 23:00
Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej! Kanał wykorzysta krzywe lustra w swojej kampanii
31 maja br., wystartowała kampania wizerunkowa „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!”. Kanał dziecięcy w ramach kampanii umieści w kinach oraz przestrzeni miejskiej krzywe lustra.
Pod nazwą „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” trwa kampania wizerunkowa marki Boomerang, która wystartowała 31 maja i potrwa do końca czerwca br. Na zlecenie stacji przeprowadzono specjalne badanie wśród rodziców uczniów i przedszkolaków w wieku 4-7 lat. Dorośli przyznali, że najbardziej cieszy ich widok szczęścia na buziach ich dzieci, które potrzebują bezpiecznej rozrywki, oderwania od obowiązków, dobrej zabawy i wielu powodów do śmiechu.
Kierując się tą ideą - w ramach kampanii - stacja umieści w Multikinach wielu miast Polski krzywe zwierciadła. Lustra zawisną także w formie OOH w 20 lokalizacjach Katowic, Bielsko-Białej, Krakowa, Wrocławia i Warszawy, zapewniając atrakcję zarówno młodszym, jak i starszym przechodniom. Natomiast odwiedzający warszawskie Centrum Handlowe Blue City będą mogli zobaczyć zabawny spot promujący kampanię, który pojawi się na duzych ścianach wizyjnych 31 maja oraz 1 czerwca. W sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios będzie też emitowany film promujący kampanię, przygotowany przez dział kreatywny Boomeranga. Zaplanowano również działania online. Za realizację kampanii odpowiada Dom Mediowy MediaOn.
O badaniu:
Badanie zostało przeprowadzone w terminie 4-14 czerwca 2018 r. metodą analizy danych jakościowych Matrix, wzięło w nim udział 505 dorosłych – rodziców dzieci w wieku 4-7 lat, które uczęszczają do szkoły
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze