29.05.19, 18:00

Twój bezpośrednik kredytowy. Lendo Polska rozpoczyna kampanię

Logo Lendo Polska
Fot.: materiały prasowe

Marka Lendo rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową swojej platformy lendopolska.pl, która za zadanie ma budować znajomość marki i w jasny sposób komunikować nową kategorię na rynku.

Lendo chce być bezpośrednikiem kredytowym, czyli miejscem, dzięki któremu użytkownik może sam, bez pośredników, wybrać swój kredyt. „Stanęliśmy przed wyzwaniem wykreowania nowej kategorii dla Lendo Polska, określeniem czym tak naprawdę jest nasza platforma. Ze względu na główne cechy lendopolska.pl zdecydowaliśmy się na podkreślenie właśnie bezpośredniego kontaktu i wygody jaka towarzyszy korzystaniu z naszych usług. Kampania będzie wyróżniała się w gąszczu reklamowym, spokojną tonacją i tempem” – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor marketingu Lendo Polska.

Za przygotowanie i realizację kampanii „Twój bezpośrednik kredytowy” odpowiadają agencja dentsu X, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Działania są zaplanowane od 27 maja do 31 lipca 2019 r. Kampanię rozpoczyna reklama telewizyjna, w stacjach TOP4 i stacjach tematycznych pojawi się spot 30”. Następnie w czerwcu i lipcu będą emitowane spoty 15” i spot sponsoringowy 8”. Kampania będzie miała swoją odsłonę także w internecie, jest to display kupowany w modelu programmatic, video online, YouTube, reklamy w wyszukiwarkach i e-mailingi. Dodatkowo w czerwcu zaplanowano także działania OOH, czyli komunikację na LCD w Kolejach Mazowieckich i biletomatach w Warszawie.

Komentarze

Powiązane

16.04.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Skosztujże! Wawel promuje Mieszankę Krakowską
Przez cały kwiecień br. trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” ma nawiązywać do krakowskich regionalizmów i podkreślać miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek w czekoladzie.
16.04.24, 10:17
| reklama & PR » informacje
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 19:23
| reklama & PR » informacje
Michel Moran w kampanii TV marki Prymat
Marka Prymat rozszerza współpracę z kucharzem Michelem Moran. Kucharz zabrał udział w najnowszej kampanii reklamowej.
15.04.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
Jak już wznosić, to najlepiej Żubra. Kampania marki z UFO i lewitującym ciągnikiem
W kampanii otwierającej sezon piwny, Żubr tym razem wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich.
15.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna w przetargu wygrywa obsługę Tommee Tippee
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji Tommee Tippee w mediach społecznościowych.
14.04.24, 22:23
| reklama & PR » ludzie
Sonia Dudek w szeregach Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sonia Dudek, która objęła stanowisko Junior Art Director.
14.04.24, 17:25
| reklama & PR » informacje
Agencja Chromatique dołącza do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Wraz z początkiem 2024 r. agencja kreatywna Chromatique uzyskała członkostwo w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie zdobyte przez 14 lat w działaniach reklamowych i kreatywnych umożliwi agencji dołożenie w branży swojej cegiełki.
14.04.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Hand Made z produkcją dla Diosminex Max
Agencja reklamowa Hand Made przygotowała najnowszą kampanię dla leku Diosminex Max z portfolio Bausch. Reklama skierowana jest do osób, które borykają się z przewlekłą niewydolnością żylną. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy