24.05.19, 14:00
Skyrunek Islandia. Kampania jogurtów Skyr od OSM Piątnica
OSM Piątnica rozpoczyna nową kampanią jogurtów Skyr typu islandzkiego. Działania prowadzone są pod hasłem „Skyrunek Islandia” i obejmują m.in. kampanię reklamową w telewizji i Internecie oraz loterię konsumencką z nagrodami. Celem działań jest wsparcie kategorii jogurtów Skyr oraz najnowszego produktu w ofercie marki – Skyr w wersji pitnej.
Piątnica rozpoczęła kampanię reklamową promującą jogurty Skyr oraz najnowszy produkt w ofercie marki, czyli jogurty pitne Skyr dostępne w pięciu smakach. W ramach działań promocyjnych, w połowie maja br., rozpoczęła się loteria konsumencka, która potrwa do 10 lipca. Nagrodą główną są trzy dwuosobowe wyprawy na Islandię, natomiast przez cały okres promocji codziennie do wygrania jest głośnik JBL i 10 par słuchawek JBL. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu jest zakup jogurtu Skyr marki Piątnica (w kubeczku lub w wersji pitnej) i zachowanie paragonu.
Działania promocyjne są prowadzone w TV i VOD oraz w formie szeroko zasięgowej kampanii internetowej, która obejmuje m.in. aktywności w social mediach oraz współpracę z influencerami. Spot reklamowy powstał przy współpracy z agencją kreatywną Plej, natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze