16.05.19, 17:00
Mamastudio autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN
Mamastudio zostało autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN, nowej marki na polskim rynku bukmacherskim.
Agencja Mamastudio zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które BETFAN prowadzi swoją działalność. „Nowoczesny design jest jednym z elementów, który wyróżnia nas na tle rynku. Wypracowana wspólnie z Mamastudio identyfikacja wizualna podkreśla kluczowe atrybuty naszej marki. Bazuje na przyjaznych, tożsamych z nią kolorach - zielonym symbolizującym nadzieję i żółtym, przywołującym radość, zabawę i optymizm. Jednocześnie ostre kształty zaznaczają dynamizm, który charakteryzuje wszystkie nasze działania” – mówi Jakub Świsłowski, który objął stanowisko dyrektora marketingu w BETFAN. Wcześniej związany był m.in. z Onetem, Agorą i PGNiG.
Pod kierunkiem Świsłowskiego BETFAN w ramach wewnętrznych struktur prowadzi komunikację marketingową, w tym działania w obszarze kreacji, content marketingu i social media. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play. Działania PR związane z wejściem BETFAN na rynek koordynuje agencja Practum Consulting.
Komentarze