16.05.19, 17:00
Mamastudio autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN
Mamastudio zostało autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN, nowej marki na polskim rynku bukmacherskim.
Agencja Mamastudio zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które BETFAN prowadzi swoją działalność. „Nowoczesny design jest jednym z elementów, który wyróżnia nas na tle rynku. Wypracowana wspólnie z Mamastudio identyfikacja wizualna podkreśla kluczowe atrybuty naszej marki. Bazuje na przyjaznych, tożsamych z nią kolorach - zielonym symbolizującym nadzieję i żółtym, przywołującym radość, zabawę i optymizm. Jednocześnie ostre kształty zaznaczają dynamizm, który charakteryzuje wszystkie nasze działania” – mówi Jakub Świsłowski, który objął stanowisko dyrektora marketingu w BETFAN. Wcześniej związany był m.in. z Onetem, Agorą i PGNiG.
Pod kierunkiem Świsłowskiego BETFAN w ramach wewnętrznych struktur prowadzi komunikację marketingową, w tym działania w obszarze kreacji, content marketingu i social media. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play. Działania PR związane z wejściem BETFAN na rynek koordynuje agencja Practum Consulting.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze