16.05.19, 10:42

Po raz drugi Włączyliśmy się na PR!

Fot.: materiały prasowe

10 maja br. w auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie odbyła się II edycja Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”. Organizatorami wydarzenia było Stowarzyszenie PR ON. Tematem przewodnim tegorocznej edycji był Influencer Marketing, którego obecność stała się nieodłącznym elementem kampanii Pr-owych i marketingowych. 

Wystąpienia 7 specjalistów ze świata PR i marketingu, miało okazję posłuchać prawie 100 pasjonatów. Jako pierwsza na scenie pojawiła się przedstawicielka MBE:Group Edyta Sander, która po mistrzowsku opowiedziała o Employer Brandingu w social mediach. Gościem był także Cyprian Maciejewski – członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, który uczył  profilowania w komunikacji korporacyjnej. Dzięki Dominice Kucner specjalistce ds. PR w LifeTube słuchacze dowiedzieli się jak wykorzystywać potencjał Influencerów i jak wygląda współpraca z tą grupą. Grzegorz Borowiecki z Wunderteam zdradził tajniki komunikacji z Pokoleniem Z i przekazał kilka rad jak “nie wpaść w dzban zapomnienia”. Temat content marketingu w swojej prelekcji podjął Michał Grzebyk z firmy Content house. O tym jak kontaktować się z mediami, wie najlepiej dziennikarz, dlatego ten temat w swoim wystąpieniu rozwinęła redaktor naczelna portalu PRoto.pl Małgorzata Baran. Doskonałym podsumowaniem było przemówienie Jolanty Kogut - kulturoznawcy, wykładowcy, twórcy wielu projektów, która o etyce w Public Relations wie wszystko.

Organizatorzy zadbali również o czas na dyskusje w platformach networkingowych, a także zaaranżowali panel dyskusyjny, w którym to każdy z uczestników mógł wziąć czynny udział. Na zaproponowane przez słuchaczy pytania dotyczące Influencer Marketingu odpowiadali Grzegorz Borowiecki oraz Michał Grzebyk. Ta forma komunikacji pozwoliła publiczności poznać różne aspekty pracy z Influencerami, a ekspertom dała możliwość dyskusji w obszarze, w którym się specjalizują.

Działalność Stowarzyszenia PR ON można obserwować na stronie internetowej oraz kanałach społecznościowych:

http://pr-on.pl/
https://www.facebook.com/Stowarzyszenie.PR.ON/https://www.instagram.com/stowarzyszenie_pr_on/                            https://www.linkedin.com/company/pr-on/

Patronat nad wydarzeniem objął portalmedialny.pl. 

Komentarze

Powiązane

12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.