07.05.19, 15:00
Zawadzka, Chincz, Hładki, Kuroń i Urbański. Artegence z kampanię z gwiazdami dla Volkswagen Home
30 kwietnia br., concept store marki Volkswagen, Volkswagen Home rozpoczął nową kampanię branded content, promującą nowe miejsce na motoryzacyjnej mapie Warszawy. Pomysłodawcą oraz realizatorem działań jest agencja Artegence. Gwiazdy i influencerzy, którzy wzięli udział w serii lifestyle’owych filmów to: prowadząca – Marcelina Zawadzka – oraz goście – Kasia Bigos, Ula Chincz, Jakub Kuroń, Mateusz Hładki i Zbigniew Urbański.
Celem działań jest zbudowanie świadomości istnienia Volkswagen Home przy ul. Karolkowej 30 w Warszawie, ukazanie komfortu, jaki wiąże się z zakupem auta w tym miejscu, zaprezentowanie dostępnych w nim modeli oraz pokazanie mechaniki zapisywania się na spotkania i jazdy próbne przez stronę marki.
Na kampanię składa się pięć filmów – gościem każdego z odcinków jest inna gwiazda, o odmiennym stylu życia i potrzebach z nim związanych. To właśnie pod te potrzeby, po krótkim wywiadzie na początku filmu, dobierany jest model Volkswagena na jazdy próbne, a następnie testowany w pasującej do niego scenerii. Ostatnią częścią wideo jest safety tip od marki dla potencjalnego klienta, naprowadzający na łatwiejszy wybór. Produkcje prezentowane są na stronie marki.
Jednocześnie wystartowała digitalowa kampania, kierująca do miejsca, w którym można dokonać zapisu na spotkanie w Volkswagen Home, dowiedzieć się o możliwości skorzystania z jazdy próbnej oraz obejrzeć pięć filmów z gwiazdami.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze