29.04.19, 08:00

Warszawa: Radio Zet liderem, Radio Wnet przeskoczyło RDC - Radio dla Ciebie

Logo Radia Zet
Fot.: materiały prasowe

Radio Zet utrzymuje pozycję lidera w Warszawie - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2018 r. do 31 marca 2019 r. (Warszawa).

Pozycję lidera w stolicy utrzymało Radio Zet. Stacja w ostatniej fali zdobyła 10,1 proc. udziału w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku oznacza to stratę 1 p.p. Drugie miejsce utrzymuje Radio RMF FM, jednak rozgłośnia straciła 1,1 p.p. Trzecie miejsce zajmuje Radio TOK FM, które również zanotowało stratę – o 1 p.p. Tuż za podium znalazła się Trójka (ze wzrostem 0,3 p.p.) i Eska Warszawa (wzrost o 0,8 p.p.).

Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych stacji w Warszawie zajmują kolejno: VOX FM (strata 0,8 p.p.), RMF Classic (strata 0,2 p.p.), Eska Rock (strata 0,3 p.p.), Pogoda (wzrost o 1,4 p.p.), Jedynka (strata aż 1,9 p.p.).

Duży wzrost w ostatniej fali odnotowało Radio Plus (o 0,7 p.p.), Kolor 103 FM (o 0,9 p.p.), Meloradio (o 0,7 p.p.) i Radio Maryja (o 0,9 p.p.).

Ciekawostką jest fakt, że nowa rozgłośnia w warszawskim eterze - Radio Wnet już wyprzedziło publiczną rozgłośnię RDC - Radio dla Ciebie.

Udział stacji radiowych w rynku, Warszawa  

  kwiecień 2017 : wrzesień 2017 październik 2017 : marzec 2018 kwiecień 2018 : wrzesień 2018 październik 2018 : marzec 2019
Radio ZET 10,1% 11,1% 12,5% 10,1%
Radio RMF FM 9,0% 10,7% 8,7% 9,6%
Radio TOK FM 10,3% 10,1% 8,5% 9,1%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 10,4% 8,0% 8,1% 8,3%
Radio ESKA Warszawa 7,8% 6,3% 6,4% 7,1%
Radio VOX FM (sieć: 17 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock 6,3% 7,2% 6,1% 6,4%
Radio RMF Classic (Warszawa) / badane od 10.2010 4,0% 4,7% 3,3% 4,5%
Radio Eska Rock (Warszawa) / do 2013-11 Radio VOX FM (Warszawa) 3,4% 4,7% 4,8% 4,4%
Radio Pogoda (Warszawa) / do 2015-07 Radio Nostalgia (Warszawa) 5,7% 2,9% 4,9% 4,3%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 6,9% 5,8% 5,8% 3,9%
Radio Plus Warszawa 1,4% 2,1% 1,7% 2,8%
Radio Kolor 103 FM (Warszawa) 1,8% 1,9% 2,8% 2,8%
Radio Wawa (Warszawa) 1,7% 3,0% 3,1% 2,8%
Antyradio / do 2015-01 Radio ZET Chilli 3,4% 3,1% 3,6% 2,7%
Meloradio (Warszawa) / do 2017-08 Radio ZET Gold (Warszawa) 0,8% 2,0% 1,9% 2,7%
Radio Złote Przeboje 100,1 FM (Warszawa) / do 2015-07 Radio Złote Przeboje Pogoda 100,1 FM (Warszawa) 3,2% 3,6% 4,9% 2,6%
Rock Radio 103,7 FM (Warszawa) / do 2014-01 Radio 103,7 Roxy FM (Warszawa) 1,7% 2,5% 1,3% 2,5%
Radio Chillizet / do 2017-05 Radio ZET Chilli (Warszawa/Kraków) 2,1% 2,4% 2,0% 2,5%
Radio RMF MAXXX (Warszawa) 1,3% 2,2% 2,2% 1,9%
Radio Maryja 0,9% 0,6% 0,8% 1,5%
Polskie Radio 24 / do 2016-08 Czwórka - Program 4 Polskiego Radia 0,7% 1,0% 1,7% 1,3%
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN 0,7% 0,8% 0,6% 1,2%
Radio Warszawa 1,0% 0,8% 0,5% 1,2%
Akademickie Radio Kampus (Warszawa) 1,0% 0,7% 1,1% 1,0%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 1,8% 0,9% 0,9% 1,0%
Radio Wnet -- -- -- 0,7%
RDC - Radio dla Ciebie (Warszawa) / do 2016.03 Polskie Radio RDC (Warszawa) 0,8% 0,5% 1,0% 0,6%
N= 2502 2544 2491 2390

Fale:
kwiecień 2017 : wrzesień 2017 (wielkość: 41 748)
październik 2017 : marzec 2018 (wielkość: 41 667)
kwiecień 2018 : wrzesień 2018 (wielkość: 41 674)
październik 2018 : marzec 2019 (wielkość: 41 889)
Grupy celowe:
Warszawa:
Wybrane miasta = Warszawa
Wielkość (nie ważona): 1 356 927 (98 569 przypadków, 6,1% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

 

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.