16.04.19, 12:07

Influencer relations i social media

Fot.: materiały prasowe

Już wkrótce w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas dwóch dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad 20 prelekcjach i dwóch warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów z branży PR.

Kongres Profesjonalistów PR już od 19 lat stanowi forum wymiany doświadczeń dla specjalistów, ekspertów i naukowców z zakresu public relations, marketingu i komunikowania. Tegoroczna edycja odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Hotelu Bristol Tradition & Luxury w Rzeszowie, a jej tematem przewodnim będą „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”.

W tym roku wśród prelegentów znaleźli się m.in. Ryan Socash, Founder & Managing Director Mediakraft TV, Aida Bella, Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego Sp. z o.o., Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Adam Burak, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN czy Michał Leksiński, Rzecznik Prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2.

Prelegenci w trakcie tegorocznej edycji będą koncentrować swoje wystąpienia wokół zagadnień związanych z influencer relations i social mediami. Mając jednak na uwadze, jak ważna w branży public relations jest wiedza praktyczna, w drugi dzień wydarzenia organizatorzy przewidzieli dla uczestników dwa bloki warsztatów tematycznych.

Organizatorem jednego z nich jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Sponsor Główny wydarzenia. Temat warsztatu będzie koncentrował się wokół działań związanych z weryfikacją influencerów. – Decydując się na współpracę z influencerem należy pamiętać, że ma on realny wpływ na wizerunek marki. Bardzo często nieadekwatny dobór osoby i źle prowadzona komunikacja mogą prowadzić do kryzysu wizerunkowego – komentuje Marcin Szczupak, Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, prowadzący warsztaty. – Aby uniknąć tej niepożądanej sytuacji już na samym początku należy zweryfikować z kim, wizerunkowo, zwiążemy naszą markę – dodaje.

Drugi warsztat pn. „Sprawdzone i skuteczne narzędzia w pracy Social Media” poprowadzi Wojciech Szymański, ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR, Prezes Zarządu IDEO Force, Partnera Kongresu – Bez umiejętności związanych z funkcjonowaniem w mediach społecznościowych ciężko jest prowadzić skuteczną komunikację. W szczególności jeżeli mowa jest o influencer relations – mówi.

Organizatorem Kongresu Profesjonalistów PR jest Newsline sp. z o.o., Partnerem Strategicznym Totalizator Sportowy, Sponsorem Głównym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, natomiast Partnerem Merytorycznym Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Rejestracji na wydarzenie można dokonać za pomocą strony www.kongrespr.pl. Patronat nad wydarzeniem objał portalmedialny.pl. 

Komentarze

Powiązane

11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
10.02.25, 22:22
| reklama & PR » informacje
10 rocznych pensji z okazji 10. urodzin BLIKA w loterii BLIKOMANIA
Ruszyła urodzinowa edycja BLIKOMANII, organizowanej przez Polski Standard Płatności. Z okazji 10-lecia BLIKA uczestnicy mogą grać w loterii takie nagrody jak: 10 rocznych pensji po 120 tys. zł każda oraz 10 010 czeków BLIK o wartości 200 zł każdy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.