30.04.19, 15:00
Robimy dom. Cały dom! Kampania Black Red White
Pod hasłem „Robimy dom. Cały dom!” trwa kampanii marki Black Red White. Tym razem grupa meblarska chce zaprezentować różnorodność swojego asortymentu, udowadniając, że salony marki to idealne miejsce kompleksowych zakupów wnętrzarskich.
„Robimy dom. Cały dom!” to najnowsza produkcja, która jest kontynuacją platformy Trzech Mistrzów. Spot rozpoczyna się i kończy wizytą w stolarni trzech bohaterów marki – Black’a, Red’a i White’a. Akcja toczy się w mieszkaniu czteroosobowej rodziny, która właśnie się urządza. Podkręcone tempo ma pozwolić pokazać proces aranżowania domu, w którym udział biorą rodzice i dwójka dzieci. Humorystyczną konwencję całości podkreśla Mistrz Red, który na bieżąco opisuje widoczną na ekranie akcję zgrabną rymowanką.
W ramach kampanii emitowane będą dwa spoty TV od 15 kwietnia br. (45” i 30”). Wspierają ją działania digital. Za kreację kampanii oraz platformy Trzech Mistrzów odpowiada agencja Heart&Brain. Zakup mediów do kampanii koordynuje dom mediowy Havas Media, a działania produkcyjne OTO Film.
Kampania potrwa do 19 czerwca.
Komentarze