13.04.19, 18:00
Bonduelle wspiera sprzedaż kukurydzy przed Wielkanocą
Marka Bonduelle wraca na ekrany telewizorów, przypominając konsumentów, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle.
Od początku kwietnia br., aż do świąt na ekranach TV gości kampania reklamowa Bonduelle. Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. W kampanii promowane są gwiazdy Bonduelle czyli kukurydza i groszek, a także mixy kukurydziane.
Reklama TV wspierana będzie przez kampanię digital – m.in. na Warzywne inspiracje i FB, jak również liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie zwiększonej konsumpcji warzyw konserwowych.
Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze