10.04.19, 14:00

Tina z nowymi formatami i layoutem

Okładka "Tiny"
Fot.: materiały prasowe

Począwszy od numeru 8. (w sprzedaży od 10 kwietnia br.) „Tina” (Wydawnictwo Bauer) wprowadza wiele zmian.

„Tina” w nowej odsłonie zawiera więcej treści i porad dotyczących zdrowszego życia w bardziej przyjaznym środowisku. Działy mody i urody zostały wzbogacone o nowe kolumny: modowe tak i nie, młodsza bez skalpela, domowy salon, test Tiny.  W czasopiśmie znajdzie się także więcej porad psychologów i sprawdzonych patentów ekspertów i czytelniczek jak sobie radzić w trudnych sytuacjach i przy rozwiązywaniu codziennych problemów.

Na łamach pisma zadebiutowały nowe formaty: Kalendarium do wycięcia (niezbędny terminarz na dwa tygodnie); Kobieta Tiny (reportaż – historia bohaterki i jej rady dla czytelniczek), Lecznicze diety ( proste diety na najbardziej powszechne dolegliwości), Żywieniowy detektyw (redakcja będzie prześwietlać skład określonego rodzaju produktów pod kątem szkodliwych i niepotrzebnych składników), Ekodetektyw (nowość w ramach działu „Nowoczesny dom” – o tym, jak prowadzić dom bez niepotrzebnej chemii), Tina zapomniane smaki (tajniki staropolskich dań krok po kroku), Superfood po polsku (polskie produkty o wyjątkowych właściwościach odżywczych i prozdrowotnych - opis wartości odżywczych, właściwości, przepis na wykorzystanie), Na kłopoty superbabcia (psycholog radzi babciom, jak reagować na niewłaściwe zachowania wnuków, by nie psuć dobrych relacji), Przegląd książek i filmów pomocnych w wychowaniu dzieci, Nastolatek w tarapatach  (porady psychologa w częstych problemach wychowawczych), Twoja sprawa w urzędzie i Twoje ważne telefony (nowości w ramach działu „Prawo Aktualności” – jak rozwiązać częste wśród czytelniczek problemy urzędowe, instrukcje krok po kroku, wzory pism, ważne telefony) oraz dodatkowy moduł w ramach działu Podróże poświęcony krótkim wypadom wymiennie z wycieczką na weekend – w Polsce i za granicę. 

Zmiany w piśmie obejmują również makietę - liczba modułów tematycznych w ramach działów została ograniczona, dzięki czemu ma być w „Tinie” więcej światła. Makieta ma być bardziej przejrzysta i przyjazna. Odświeżony layout zawiera również więcej elementów graficznych wyróżniających kolorem lub stemplem wybrane bloki tematyczne.

„Tina” ukazuje się w cenie 1,79 zł i objętości 60 stron. Wydanie to wesprze kampania promocyjna w tytułach Wydawnictwa Bauer.

Komentarze

Powiązane

19.05.24, 19:16
| prasa » informacje
Lidia Garbaczuk, była szefowa Biura Strategii Medialnych PAP, dołącza do Newserii
Lidia Garbaczuk w maju br. dołączyła do zespołu Newserii jako osoba odpowiedzialna za rozwój oferty agencji oraz współpracę ze strategicznymi klientami. Przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora Biura Strategii Medialnych PAP. 
19.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 maja?
18.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 maja?
17.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 maja?
16.05.24, 16:00
| prasa » informacje
35. urodziny miesięcznika Pani
Magazyn „PANI” to jeden z najstarszych magazynów kobiecych w Polsce. Powstał w 1989 r. , kiedy wydawca pisma „Kobieta i Życie” postanowił stworzyć nowy kwartalnik poradniczo-relaksowy. 17 maja br. na rynku ukaże się urodzinowe wydanie pisma.
16.05.24, 07:45
| prasa » informacje
Kolporter rozwija i modernizuje sieć saloników
Nowe saloniki i kolejne zmodernizowane punkty – to bilans prac w sieci Kolportera w pierwszym kwartale 2024 roku.
16.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 maja?
15.05.24, 07:30
| prasa » ludzie
Dorota Kruk szefową komunikacji i PR spółki Wyborcza
Z początkiem maja br., Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”.
15.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 maja?
14.05.24, 15:48
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 maja?