09.04.19, 10:00
Rozgłośnie wyemitują trzeci Radiowy Charytatywny Blok Reklamowy
Tradycyjnie, 11 kwietnia br. rozgłośnie w całym kraju będą świętować Polski Dzień Radia. Na antenach stacji znajdą się atrakcje dla słuchaczy, a rano nadany zostanie po raz kolejny Charytatywny Blok Reklamowy.
11 kwietnia na antenach 170 stacji należących do pięciu grup radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media i Polskiego Radia, nadawane będą specjalne konkursy i programy związane z radiem, zapraszani będą nietypowi goście, a tematyka radiowa będzie gościć przez cały dzień na antenach rozgłośni. W tym roku zorganizowany zostanie po raz drugi, cykl eventów RadioWIEC w warszawskich domach mediowych.
W ramach świętowania Polskiego Dnia Radia nadany zostanie również Radiowy Charytatywny Blok Reklamowy. Rano, między 8:00 a 8:30 wszystkie stacje wyemitują jeden, specjalny blok, z którego całkowity przychód zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które opiekuje się dziećmi z dysfunkcją słuchu. Dzięki temu wsparciu Stowarzyszenie będzie mogło sfinansować m.in. terapię i rehabilitację dzieci z wadą słuchu, zorganizować turnusy rehabilitacyjne i zajęcia integracyjne.
Polski Dzień Radia został ustanowiony na pamiątkę przyjęcia w 1923 r. przez Stowarzyszenie Radiotechników Polskich dokumentu, w którym zawarto opinie do wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. W efekcie powstała ustawa na mocy której dwa lata później nadano pierwszą polską audycję radiową.
Akcję I Love Radio organizuje wspólnie pięciu nadawców radiowych: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
26.02.2025 r., webinar.
Komentarze