22.03.19, 11:00

Radość nie może czekać. Scholz&Friends (Grupa S/F) Warszawa autorem międzynarodowej kampanii eobuwie.pl

Agencja Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl pod hasłem „Radość nie może czekać”. 

Reklama telewizyjna będzie realizowana w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Grecji, oraz na Węgrzech i Litwie. Agencja odpowiada za przygotowanie kompleksowej strategii, koncepcji kreatywnej platformy, produkcję i realizację kampanii 360 w kanałach online i offline także na pozostałych rynkach, na których eobuwie.pl prowadzi sprzedaż.

Główna idea nowej, kreatywnej platformy komunikacyjnej ma nawiązywać do ogromnego wyboru jaki oferuje sklep eobuwie.pl, różnorodności marek i stylów, ale i cen. Charakterystyczne białe pudełko z zielonym napisem ma być obietnicą przyjemności i radości, bo większość z klientów lubi ten moment, kiedy przychodzi paczka i nie może się doczekać, żeby ją otworzyć.

Kampania będzie miała swoją odsłonę w postaci 45, 30 i 15-sekundowych spotów, które będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Reklama video już pojawiła się w social mediach w Polsce i na kilkunastu rynkach europejskich. Zarówno reklama video jak i dedykowana sesja fotograficzna powstały w RPA i posłużą do przygotowania platformy komunikacyjnej, która swoim zasięgiem obejmie także media tradycyjne, m.in. kampanię OOH w Polsce i za granicą.

Za całokształt działań strategicznych, kreatywnych i realizacyjnych nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa ,(Grupa S/F)  która wygrała w przetargu. Reżyserem spotu jest Marcin Dubiniec, autorem zdjęć Mikołaj Syguda, a produkcją zajął się dom produkcyjny Videlec. Po stronie klienta za kompleksowe działania odpowiada Marcin Zduńczyk, Dyrektor Marketingu eobuwie.pl i Katarzyna Bermes, Marketing Communication Manager eobuwie.pl. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mullenlowe.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Radosław Tarczyński przeszedł z Eskimi do Veovee
Na początku kwietnia br. do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński i objąłnowo utworzone stanowisko Businness Development Directora.
24.05.24, 17:35
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Lubella promuje makarony
Lubella ruszyła z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest otwarcie paczki makaronu Lubella. 
24.05.24, 13:18
| reklama & PR » ludzie
Karolina Migdał-Koleśnikow awansowała w Walter Herz
Firma doradcza Walter Herz awansowała Karolinę Migdał-Koleśnikow w zespole Marketingu i Sprzedaży na stanowisko Sales & Marketing Director.
24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy