14.03.19, 17:00

Małgorzata Wajdziak awansowała w Scholz &Friends Warszawa

Małgorzata Wajdziak
Fot.: materiały prasowe

Z początkiem marca br., Małgorzata Wajdziak objęła stanowisko Account Directora w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Wajdziak jest związana z agencją od września 2018 roku.

W ramach przejęcia nowych obowiązków, Wajdziak odpowiada za obsługę Wirtualnej Polski, Maxi Zoo i Empiku. Małgorzata Wajdziak już wcześniej zarządzała kilkuosobowym zespołem, który wkrótce ma się powiększyć w związku z nowymi planami biznesowymi agencji. Nowa Account Director nadal raportuje bezpośrednio do Anny Koszur – Deputy Managing Directora i Marcina Jeziorskiego – CEO agencji.

Małgorzata Wajdziak pracuje w branży reklamowej od 2010 r. Posiada doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów z obszarów ATL i Digital. Wcześniej była związana m.in. z Saatchi& Saatchi, gdzie realizowała kampanie dla marek Procter & Gamble i odpowiadała za rozwój HUBu Head & Schoulders w regionie CEE. Od 2015 r. na stanowisku Senior Account Manager w DDB & Tribal realizowała projekty 360 stopni dla klientów takich jak: T-Mobile, Unilever, MARS, Totalizator Sportowy, USP Zdowie, Galbani i Volkswagen. Dotychczas w agencji była zatrudniona była jako Account Supervisor.

Komentarze

Powiązane

07.12.22, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Większa oferta sportów zimowych w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. 
06.12.22, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Black Adam od 5 grudnia na Playerze
5 grudnia br. na Playerze pojawił się ,,Black Adam”, produkcja Warner Bros Discovery. Tytuł będzie można wypożyczyć w ofercie na życzenie na 48 godzin.  
06.12.22, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Leszek Długosz, Łukasz Borowicz, Andrzej Zybertowicz i Maria Dłużewska laureatami Nagrody Mediów Publicznych 2022
5 grudnia br. ogłoszono nazwiska zwycięzców Nagrody Mediów Publicznych 2022 w poszczególnych kategoriach: Muzyka, Obraz, Słowo, Idea.
06.12.22, 15:15
| telewizja / VOD » informacje
Rozmowy Dzień Dobry TVN. Nowy cykl na antenie TVN
10 grudnia br. na antenie TVN zadebiutuje nowy cykl „Rozmowy Dzień Dobry TVN”, którego bohaterami są postacie ze świata polityki, kultury, nauki.
06.12.22, 14:05
| telewizja / VOD » informacje
Prof. Ryszard Legutko bohaterem dokumentu TVP2
We wtorek, 6 grudnia br. o godzinie 22:55 TVP2 zaprezentuje dokument ukazujący sylwetkę Ryszarda Legutki. Wyprodukowany przez Fundację Stanica Kresowa, film „Świat według profesora Legutki” jest koprodukcją Telewizji Polskiej. Autorem scenariusza i reżyserem jest Tadeusz Arciuch.
06.12.22, 12:03
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Media będzie dalej sprzedawał czas reklamowy Telewizji Puls
Telewizja Puls (nadawca ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2) oraz Polsat Media podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
06.12.22, 09:22
| telewizja / VOD » informacje
Netflix zapowiada nowe seriale w tym Heweliusza i kolejne części Furiozy
Po otworzeniu biura w Warszawie we wrześniu br. oraz niedawnej premierze wysokobudżetowego serialu „Wielka Woda”, Reed Hastings odwiedził w tym tygodniu Warszawę, aby podkreślić zaangażowanie Netflix na polskim rynku i udział w rozwoju lokalnej branży kreatywnej. 
06.12.22, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Więcej piłki ręcznej w ofercie platformy Viaplay
Viaplay Group i Międzynarodowa Federacja Piłki Ręcznej podpisały umowę o partnerstwie, na mocy której serwis streamingowy Viaplay pozyskał prawa do pokazywania zawodów pod egidą IHF w dziesięciu krajach europejskich do 2031 r.
05.12.22, 21:00
| telewizja / VOD » ludzie
Kulisy pracy agentów gwiazd w serialu ,,Mój agent". Premiera 25 grudnia na Playerze
25 grudnia br. odbędzie się premiera produkcji Player Original ,,Mój agent". Serial pozwoli zajrzeć w kulisy pracy z ludzi filmu, teatru i telwizji. 
05.12.22, 20:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Prawie 11 mln widzów meczu Polska – Francja
W niedzielę, 4 grudnia br. ponad 10,7 mln widzów za pośrednictwem kanałów TVP oglądało mecz Polska – Francja rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Katar 2022.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.