09.03.19, 21:00

Gala KSW 47. Ruszyła sprzedaż dostępu do wydarzenia w Cyfrowy Polsacie i IPLI

Plakat promujący wydarzenie
Fot.: materiały prasowe

Ruszyła sprzedaż dostępu do gali KSW 47: The X-Warriors. W sobotę, 23 marca br. w Atlas Arenie w Łodzi w walce o mistrzowski pas zmierzą się pogromca Mameda Khalidova, Tomasz Narkun z mistrzem kategorii ciężkiej Philem de Fries, a Mariusz Pudzianowski skrzyżuje rękawice z mistrzem olimpijskim, Szymonem Kołeckim. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” (PPV) kosztuje 40 zł.

Widzowie ponownie będą mogli obejrzeć dziewięć walk w klatce. Wydarzenie rozpocznie się o godz. 19.00, a specjalnie dla widzów zostanie przygotowane studio gali, którego gospodarzem będzie Mateusz Borek. Galę poprowadzą Paweł Wójcik i Waldemar Kasta. 

Dostęp do gali w systemie PPV w Cyfrowym Polsacie kosztuje 40 zł. Galę KSW 47 w systemie PPV, na żywo i w HD będą mogli obejrzeć także internauci za pośrednictwem IPLI. Wydarzenie będzie dostępne dla użytkowników z terytorium Polski w cenie 40 zł.

Karta walk
Philip de Fries vs Tomasz Narkun o pas wagi ciężkiej KSW
Mariusz Pudzianowski vs Szymon Kołecki
Borys Mańkowski vs Norman Parke
Fernando Rodrigues Jr vs Satoshi Ishii
Damian Janikowski vs Aleksandar Ilić
Marcin Wrzosek vs Daniel Torres
Karolina Owczarz vs Aleksandra Rola
Maciej Kazieczko vs Bartłomiej Kopera
Dawid Gralka vs Paweł Polityło

Komentarze

Powiązane

15.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Więcej Awantury o kasę wiosną w Polsacie
1 marca br., na antenę Polsatu powróci wznowiony jesienią 2024 r. teleturniej „Awantura o kasę”.
14.01.25, 21:13
| telewizja / VOD » informacje
Drugi sezon Mówię Wam w TVN7. Co przyniesie nowy sezon talk-show?
Talk-show Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” wraca na antenę TVN7 8 lutego 2025 r., z premierowymi odcinkami na żywo w każdą sobotę o godz. 11:25. Program gości najbardziej rozpoznawalne i kontrowersyjne postaci showbiznesu, a prowadzący wraz z nimi omawia najnowsze trendy lifestyle’owe oraz emocjonujące wydarzenia ze świata rozrywki.
14.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » seriale
Pan Mama. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu TVP z Pawłem Domagałą
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu TVP „Pan Mama”, zdjęcia który jest adaptacją włoskiego formatu. Rolę tytułową zagra Paweł Domagała, a reżyserem jest Jan Foryś.
13.01.25, 17:43
| telewizja / VOD » badania rynku
Rośnie widownia serialu Królowie w TVP1
W czwartek, 9 stycznia br. TVP1 z udziałem na poziomie 8 proc. była liderem rynku wśród ogółu widzów. Czwartkowy odcinek nowego serialu „Królowie” obejrzało ponad 1,1 mln widzów.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy. Kampania wizerunkowa kanału Kino Polska
Kino Polska (Grupa Kino Polska) - kanał dedykowany wyłącznie polskim filmom i serialom, rozpoczął w grudniu 2024 r. kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia Millenialsów.
12.01.25, 21:32
| telewizja / VOD » informacje
wPolsce24 zapowiada Tele-ekspress. Mirosław Rogalski dołączył do stacji
14 stycznia br., na antenie wPolsce24 zadebiutuje nowy, codzienny program informacyjny „Tele-ekspres wPolsce24”.
12.01.25, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami wiosną w Polsacie. Maciej Kurzajewski zatańczy w show
2 marca br. w Polsacie rozpocznie się 16. edycja show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Po raz kolejny gwiazdy w parach z profesjonalnymi tancerzami będą rywalizować o Kryształową Kule oraz 100 tys. zł dla gwiazdy i 50 tys. zł dla tancerza.
10.01.25, 11:00
| telewizja / VOD » seriale
Serial Śleboda bije rekordy popularności na SkyShowtime w Polsce
Serial "Śleboda" przyciągnął prawie połowę subskrybentów SkyShowtime w Polsce, a niemal 90 proc. z nich zdecydowało się kontynuować oglądanie po pierwszym odcinku, co czyni go największym hitem SkyShowtime od startu serwisu w Polsce.
10.01.25, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Teleexpress coraz chętniej oglądany
Od września ubiegłego roku rośnie widownia „Teleexpressu” w TVP. Coraz więcej widzów gromadzi też „Teleexpress Extra” w TVP Info.