06.03.19, 10:00
Przenieś swój telewizor do 4K. Trwa kampania nc+
1 marca br. ruszyła szeroka komunikacja nowej kampanii nc+ pod hasłem „Przenieś swój telewizor do 4K”. Ma ona na celu zwiększenie świadomości nc+ jako jedynej platformy cyfrowej, która daje możliwość oglądania tak bogatej oferty w jakości 4K. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
„Kampania ma dwa podstawowe cele. Po pierwsze utrwalamy wizerunek nc+ jako najbardziej zaawansowanej technologicznie platformy oferującej rozrywkę na najwyższym dostępnym na rynku poziomie, czyli w 4K. Po drugie, chcemy edukować konsumentów, którzy posiadają telewizory 4K, ale nie wykorzystują pełni ich możliwości, ponieważ nie podłączyli ich do telewizji nadającej w tej rozdzielczości” – tłumaczy Paweł Kawecki, Marketing Communication Director, nc+.
Kampania ma informować o nowej ofercie nc+, która daje możliwość oglądania CANAL+ 4K Ultra HD przez cały okres umowy bez opłat. Przedstawia także ofertę filmowo–serialową, sportową, muzyczną i dokumentalną dostępną w jakości 4K na platformie nc+. Działania skierowane są do klientów, którzy posiadają lub planują zakup telewizorów 4K, ale niekoniecznie wiedzą jak uzyskać dostęp do treści w tej rozdzielczości.
Kampania obejmuje radio, Internet, media społecznościowe, reklamy w kinach oraz w sklepach RTV. Pojawiają się w niej członkowie ekipy Małego i Wiktorka, znani z wcześniejszych działań komunikacyjnych marki.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze