26.02.19, 09:00
Party.pl w nowej odsłonie z myślą o mobilnych użytkownikach
W sieci pojawiła się nowa odsłona Party.pl, która ma jeszcze bardziej podkreślać charakter serwisu jednego z najmocniejszych brandów kobiecych w Polsce.
Nowy layout Party.pl ma cechować czytelny układ, czyli przejrzystość i prostota. Strona została zaprojektowana z myślą o użytkownikach mobilnych. Po raz pierwszy zastosowano zdjęcia w kwadratowym formacie, wzmacniając tym efekt ekspozycji zdjęć i ułatwiając ich odbiór na smartfonach. Zmieniono również formę emisji na galerie jednoodsłonowe. Dodatkowo dzięki zaprojektowanej sieci materiałów powiązanych, użytkownik w intuicyjny sposób będzie mógł poruszać się po nowym serwisie i odnaleźć komplet informacji na interesujący go temat.
„Nowe Party.pl jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Serwis został zaprojektowany z myślą o użytkownikach, jak również klientach reklamowych. Nowe funkcjonalności i nowoczesny układ strony oraz intuicyjna nawigacja na pewno zwiększą użyteczność serwisu i jednocześnie podniosą wszystkie parametry jakościowe emitowanych reklam. Dodatkowo do oferty reklamowej Party.pl zostały wprowadzone nowe natywne formaty reklamowe pozwalające na bezpośredni kontakt z użytkownikiem, wzmacniające crossową propozycję brandu Party zarówno w prasie, jak i digitalu. Realizacjami projektów niestandardowych Party.pl zajmuje się Edipresse Content Studio” – mówi Agnieszka Wicher-Szczesna, dyrektor zarządzająca Multimedialnej Platformy People, Glossy, Style & Beauty.
Makieta serwisu Party.pl została zaprojektowana przez team kreatywny Edipresse Polska: Marek Knap, dyrektor artystyczny, oraz Jakub Draszanowski, UX Designer.
Z serwisu Party.pl korzysta 4 mln UU, a serwis notuje 28 mln PV (Gemius/PBI, styczeń 2019). Takie wyniki dają serwisowi szóste miejsce w kategorii Styl życia - serwisy kobiece. Party.pl to również silne kanały socialowe. Fanpage PARTY na Facebooku ma ponad 166 tys. fanów, a konto na Instagramie obserwuje ponad 40 tys. osób.
Komentarze