19.02.19, 14:00

Katarzyna Nosowska w kampanii ING Dobry Głos dla firm

Katarzyna Nosowska w kampanii ING
Fot.: materiały prasowe

W sieci wystartowała kolejna odsłona kampanii ING "Dobry głos dla firm", tym razem z udziałem Katarzyny Nosowskiej. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.

Artystka zachęca Polaków do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, ich produktach i usługach. Internauci mogą je zgłaszać na specjalną stronę, a wybrane zostaną wyśpiewane przez artystkę. Filmy stworzone w ramach kampanii będą publikowane w sieci (na wspomnianej stronie internetowej oraz na youtube’owym kanale ING Banku Śląskiego).

Nowatorską i nietuzinkową propozycją w kampanii jest specjalnie przygotowane, dedykowane wideo z Katarzyną Nosowską, do którego każda firma będzie mogła dodać swoją nazwę i umieścić je na swoim facebookowym fanpage’u. Wystarczy wypełnić formularz, podać nazwę, adres fanpage’a oraz mail firmy, na który zostanie przesłany link do gotowego filmu do udostępnienia. Dodatkowo w kampanii radiowej bank zachęca do skorzystania z konkretnych produktów dla firm.

Dobry Głos dla firm to akcja, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 r. W poprzedniej edycji do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, zachęcali Mela Koteluk i Paweł Domagała. Internauci zgłosili wtedy ponad 1300 opinii, z których 70 zostało wyśpiewanych przez artystów.

W akcji społecznej ING Banku Śląskiego "Dobry głos dla firm" Mela Koteluk i Paweł Domagała zachęcają a następnie zamieniają je w piosenki i nagrywają krótkie klipy dedykowane firmom.

Kampania trwa od 18 listopada 2018 r. Zakres działań obejmuje radio i digital (internet + social media). Koncepcję spotu radiowego przygotowała agencja Brain, a za koncept kreatywny kampanii agencja Gong. Zakup mediów zajał się MullenLowe MediaHub.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.