19.02.19, 14:00
Katarzyna Nosowska w kampanii ING Dobry Głos dla firm
W sieci wystartowała kolejna odsłona kampanii ING "Dobry głos dla firm", tym razem z udziałem Katarzyny Nosowskiej. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
Artystka zachęca Polaków do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, ich produktach i usługach. Internauci mogą je zgłaszać na specjalną stronę, a wybrane zostaną wyśpiewane przez artystkę. Filmy stworzone w ramach kampanii będą publikowane w sieci (na wspomnianej stronie internetowej oraz na youtube’owym kanale ING Banku Śląskiego).
Nowatorską i nietuzinkową propozycją w kampanii jest specjalnie przygotowane, dedykowane wideo z Katarzyną Nosowską, do którego każda firma będzie mogła dodać swoją nazwę i umieścić je na swoim facebookowym fanpage’u. Wystarczy wypełnić formularz, podać nazwę, adres fanpage’a oraz mail firmy, na który zostanie przesłany link do gotowego filmu do udostępnienia. Dodatkowo w kampanii radiowej bank zachęca do skorzystania z konkretnych produktów dla firm.
Dobry Głos dla firm to akcja, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 r. W poprzedniej edycji do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, zachęcali Mela Koteluk i Paweł Domagała. Internauci zgłosili wtedy ponad 1300 opinii, z których 70 zostało wyśpiewanych przez artystów.
W akcji społecznej ING Banku Śląskiego "Dobry głos dla firm" Mela Koteluk i Paweł Domagała zachęcają a następnie zamieniają je w piosenki i nagrywają krótkie klipy dedykowane firmom.
Kampania trwa od 18 listopada 2018 r. Zakres działań obejmuje radio i digital (internet + social media). Koncepcję spotu radiowego przygotowała agencja Brain, a za koncept kreatywny kampanii agencja Gong. Zakup mediów zajał się MullenLowe MediaHub.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze