11.02.19, 20:00

Królewskie z kampanią dedykowaną warszawskim dzielnicom

Logo piwa
Fot.: materiały prasowe

Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Warszawskie piwo otwiera sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom. 

Marka Królewskie zachęca klientów do odkrywania unikalnego charakteru warszawskich dzielnic, z których każda ma swoją własną tożsamość. „Naszym priorytetem na ten rok jest utrwalenie silnej więzi z mieszkańcami stolicy i całego regionu. Chcemy utrzymać i wzmocnić pozycję lidera w Warszawie oraz na całym Mazowszu. Nasza dzielnicowa kampania została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów, będziemy więc nadal ją rozwijać” – mówi Mariusz Brzeziński, odpowiedzialny za markę Królewskie w Grupie Żywiec.

Na ulicach Warszawy na nośnikach wielkoformatowych zawisły już kreacje nawiązujące do lokalnych miejsc i symboli. Każdej z 18 dzielnic towarzyszy dedykowane hasło i grafika, np. Na ulicach Bielan zobaczymy billboardy „Hucznie przy Hucie”, zaś „Z nadbagażem przy Okęciu” we Włochach.

W nowy rok marka weszła także z odświeżonym opakowaniem. Etykieta Królewskiego zyskała współczesny charakter, który lepiej oddaje ducha nowoczesnej Warszawy. Wkrótce, już po raz trzeci, marka wypuści też limitowaną edycję opakowań dedykowanych dzielnicom. Tym razem znajdą się na nich ciekawostki odkrywające pochodzenie dzisiejszych nazw dzielnic.
Za kreacje oraz działania BTL dla marki Królewskie odpowiada agencja Just. Odświeżone opakowania oraz limitowaną edycję puszek zaprojektowało Wilk Studio. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla Królewskiego prowadzi agencja ROOTS, a komunikację digital i social media – TWIN.digital collective.

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.