11.02.19, 20:00
Królewskie z kampanią dedykowaną warszawskim dzielnicom
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Warszawskie piwo otwiera sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom.
Marka Królewskie zachęca klientów do odkrywania unikalnego charakteru warszawskich dzielnic, z których każda ma swoją własną tożsamość. „Naszym priorytetem na ten rok jest utrwalenie silnej więzi z mieszkańcami stolicy i całego regionu. Chcemy utrzymać i wzmocnić pozycję lidera w Warszawie oraz na całym Mazowszu. Nasza dzielnicowa kampania została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów, będziemy więc nadal ją rozwijać” – mówi Mariusz Brzeziński, odpowiedzialny za markę Królewskie w Grupie Żywiec.
Na ulicach Warszawy na nośnikach wielkoformatowych zawisły już kreacje nawiązujące do lokalnych miejsc i symboli. Każdej z 18 dzielnic towarzyszy dedykowane hasło i grafika, np. Na ulicach Bielan zobaczymy billboardy „Hucznie przy Hucie”, zaś „Z nadbagażem przy Okęciu” we Włochach.
W nowy rok marka weszła także z odświeżonym opakowaniem. Etykieta Królewskiego zyskała współczesny charakter, który lepiej oddaje ducha nowoczesnej Warszawy. Wkrótce, już po raz trzeci, marka wypuści też limitowaną edycję opakowań dedykowanych dzielnicom. Tym razem znajdą się na nich ciekawostki odkrywające pochodzenie dzisiejszych nazw dzielnic.
Za kreacje oraz działania BTL dla marki Królewskie odpowiada agencja Just. Odświeżone opakowania oraz limitowaną edycję puszek zaprojektowało Wilk Studio. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla Królewskiego prowadzi agencja ROOTS, a komunikację digital i social media – TWIN.digital collective.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze