11.02.19, 14:00
Neckermann reklamuje wyjazdy do Legolandu Billund
Biuro Podróży Neckermann rozpoczęło realizację działań reklamowych, których celem jest promocja wyjazdów do duńskiego Billund, gdzie zlokalizowany jest Legoland. Kampania potrwa do końca lutego br. i będzie realizowana równolegle w sieci, kinach oraz w warszawskim metrze.
Kampania będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim i obejmie działania w outdoorze, kinach, Internecie, a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Jej kluczowym elementem jest spot reklamowy, który będzie emitowany przed filmem „LEGO Przygoda 2” w sieci Multikino i Cinema City a także w social mediach, na portalach internetowych oraz w sieci ekranów w biurach touroperatora. Jej uzupełnieniem będzie kampania outdoorowa prowadzona do końca lutego w warszawskim metrze.
Kampanii reklamowej towarzyszy specjalna promocja na wyjazdy do Legolandu i innych atrakcji regionu. Klienci, którzy zarezerwują ofertę w Neckermannie do końca lutego otrzymają bilet wstępu - Resort Pass - do LEGOLAND Billund Resort gratis, „Be Happy Pass” czyli kartę zniżkową uprawniającą do szeregu atrakcji w Billund i jego okolicy oraz upominek w postaci dużego pudełka klocków LEGO.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze