08.02.19, 11:00

Red Dead Redemption 2, FIFA19 i Marvel’s Spider-man to najchętniej kupowane gry w MediaMarkt w 2018 r.

Fot.: Adam Nitecki

Rynek gier wideo na całym świecie rozwija się w błyskawicznym tempie. W ubiegłym roku ten segment zanotował w Polsce wzrost aż o 9 proc. Sprawdziliśmy, jakie tytuły cieszyły się największą popularnością wśród klientów sieci MediaMarkt.

Sieć MediaMarkt ujawniła, które gry cieszyły się największym zainteresowaniem wśród jej klientów. Zestawienie zostało niemal całkowicie zdominowane przez kontynuacje znanych serii – aż dziewięć tytułów to produkcje rozwijające wątki z poprzednich edycji. Niekwestionowanym numerem 1 w ubiegłym roku była Red Dead Redemption 2. Na kolejną odsłonę pierwszej części trzeba było czekać aż osiem lat.

Drugie miejsce zajęła FIFA19. Co roku jest to jedna z żelaznych pozycji każdego rankingu. Przez ostatnich kilka lat grę firmował Christiano Ronaldo jako zawodnik Realu Madryt. Już po wyprodukowaniu najnowszej edycji gry konieczne było dokonanie pewnych modyfikacji ze względu na transfer Ronaldo do Juventusu Turyn. W tym samym zestawieniu na piątej pozycji uplasowała się poprzednia edycja gry – FIFA18.

Ogromnym zainteresowaniem klientów MediaMarkt cieszyła się również gra akcji Marvel’s Spider-man, która znalazła się w ścisłej czołówce rankingu. Kultowy superbohater komiksów Marvela po raz pierwszy pojawił się w tak dużej produkcji i gra od razu zdeklasowała większość rywali o ugruntowanej pozycji rynkowej.

Z naszego zestawienia wynika, że klienci są wierni swoim ulubionym grom i najchętniej sięgają po kontynuacje tytułów znanych z poprzednich lat. Wyjątkiem na tym tle jest sukces premierowej gry Spiderman. Człowiek-pająk to jednak jedna z kultowych postaci światowej popkultury i obiecuje emocjonującą rozrywkę” – komentuje Remigiusz Gruba z Działu Zakupu MediaMarkt.

Zastanawiająca dla znawców gier może być stosunkowo odległa od podium, ósma pozycja God of War, która jest kontynuacją jednej z najbardziej popularnych gier konsolowych. Wiele serwisów internetowych uznało ją za najlepszy tytuł 2018 roku. Słabsza pozycja w zestawieniu zdaniem MediaMarkt, może być wynikiem ograniczonej dostępności tego tytułu – została ona przygotowana wyłącznie na PS4. Na pewno dużym zaskoczeniem jest to, że wyprzedził ją Spider-man, również dostępny wyłącznie na tę platformę.

Niesłabnącą popularnością wśród gier dla starszych i młodszych cieszy się Minecraft, w zestawieniu na czwartej pozycji. W czołówce najlepiej sprzedających się tyłułów co roku można znaleźć nowości z serii The Sims. To już seria wszechczasów, która w przyszłym roku będzie obchodziła swoje 20 urodziny. W 2018 r. producenci przygotowali kilka nowych dodatków, dwa z nich znalazły się w zestawieniu Top 10. Cztery Pory Roku zebrał wiele pochwał za niezwykle bogatą zawartość i rozmaitość opcji. Z kolei Zostań Gwiazdą odkrywa przed graczami tajniki świata show-biznesu i prowadzi ich przez poszczególne etapy kariery.

TOP 10 NAJLEPIEJ SPRZEDAJĄCYCH SIĘ GIER W SIECI MediaMarkt

1. Red Dead Redemption 2
2. FIFA19
3. Marvel’s Spider-man
4. Minecraft
5. FIFA18
6. Far Cry 5
7. The Sims 4 EP5 Cztery Pory Roku
8. God of War
9. The Sims 4 Zostań Gwiazdą
10. Assassin’s Creed Odyssey

Komentarze

Powiązane

30.10.22, 09:00
| kultura » film
Kolejne Multikina na filmowej mapie Polski. Finał rebrandingu
28 października br. zakończył się proces rebrandingu kin sieci Cinema3D na Multikino. Sieć zaistniała w kolejnych dziesięciu miastach w Polsce. 
29.10.22, 19:00
| kultura » muzyka
Arctic Monkeys pierwszym headlinerem Open'er Festival powered by Orange 2023
30 czerwca 2023 roku w Gdyni wystąpi grupa Arctic Monkeys. Bilety na to muzyczne wydarzenie dostępne są już w sprzedaży- Early Bird Tickets.
26.10.22, 20:35
| kultura » informacje
35. Cinema City w Polsce. Otwarcie kina w Elblągu
Cinema City otworzyło 35. kino w swojej sieci. Od 14 października można oglądać filmy w CH Zielone Tarasy w Elblągu. Jest to pierwsza po pandemii inwestycja w rozbudowę sieci kin Cinema City. Otwarcie kina poprzedziła kampania wykorzystująca takie nośniki jak: outdoor, radio i digital.
24.10.22, 20:30
| internet » informacje | kultura » książki
Zbrodnia bez kary. Reportaże Wirtualnej Polski, Deutsche Welle i Interii wydane w formie książki przez Wydawnictwo M.
26. reportaży i wywiadów o powojennych karierach niemieckich zbrodniarzy zostało zebranych w formie książki. Publikacja „Zbrodnia bez kary” została wydana przez Wydawnictwo M.
22.10.22, 09:47
| kultura » informacje
Wielki powrót festivalu Audioriver. Ruszyła sprzedaż biletów
Organizatorzy Audioriver zapowiadają powrót festiwalu w 2023 roku. 16. odsłona Audioriver została zaplanowana na 28, 29 i 30 lipca w Płocku, a sprzedaż biletów rozpoczęła się 13 października br. 
20.10.22, 21:00
| kultura » książki
Przesłanie z Ukrainy, czyli przemówienia prezydenta Ukrainy. Publikacja w 2023 roku w Polsce
Na początku 2023 r. ukażą się w Polsce przemówienia Wołodymyra Zełenskiego zebrane w tomie „Przesłanie z Ukrainy”.Cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na inicjatywę United24 stworzoną przez prezydenta Zełenskiego w celu zbiórki funduszy na pomoc Ukrainie.
15.10.22, 21:00
| kultura » film
,,Podziemna Armia'' na międzynarodowych targach MIPCOM w Cannes
Polski producent InbornMedia i brytyjski Woodcut International ogłosili, że seria dokumentalna „Podziemna Armia” zostanie po raz pierwszy zaprezentowana w Cannes na międzynarodowych targach MIPCOM. 
12.10.22, 13:02
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Ania. Aż 122 tys. widzów obejrzało dokument w kinach w pierwszy weekend
Film dokumentalny o Annie Przybylskiej pt. „Ania” z wynikiem otwarcia 122 047 widzów uplasował się na trzecim miejscu wśród wszystkich filmów dokumentalnych box-office jakie zostały wprowadzone do kin w Polsce.
03.10.22, 11:29
| kultura » książki
Jerzy Jarniewicz laureatem Nagrody Literackiej Nike 2022
Tegorocznym zwycięzcą Nagrody Literackiej Nike za tomik poetycki „Mondo cane” został Jerzy Jarniewicz. Werdykt konkursowego jury został ogłoszony 2 października 2022 r. Natomiast Nagroda Nike Czytelników, przyznawana w plebiscycie Wyborcza.pl i „Wyborczej”, trafiła do Joanny Ostrowskiej za książkę „Oni. Homoseksualiści w czasie II wojny światowej”.
30.09.22, 11:20
| kultura » informacje
Tour po galeriach sztuki z Suzuki Motor Poland
Suzuki Motor Poland po raz kolejny zostało partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Z okazji tego wydarzenia agencja Communication Unlimited opracowała dla Suzuki kampanię pod hasłem „Art of Experience”. WGW odbywa się w dniach od 29 września do 2 października br.
Subskrybuj RSS działu kultura: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.