06.02.19, 19:00

Trwa akcja promocyjna filmu The LEGO Movie 2

Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego filmu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z filmu. Premiera kinowa odbędzie  8 lutego br, pięć lat po debiucie pierwszej części. 

Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL potrwa do końca lutego. Obejmuje m.in. emisję spotów promujących najnowsze zestawy klocków w stacjach TV ogólnopolskich, tematycznych i dziecięcych oraz na YouTube. Na tydzień przed premierą kinową, w niedzielę 3 lutego o godz. 16.55 na antenie TVN i TVN HD była emitowana pierwsza część filmu „LEGO Przygoda”. Działania reklamowe będą prowadzone na głównej stronie portalu Filmweb.pl i Allegro.pl.

Równolegle do kampanii ATL prowadzone są działania w social mediach: na Facebooku i Instagramie, gdzie influencerzy i inni użytkownicy są zaproszeni do wzięcia udziału w LEGO Dance Challenge. Zabawa polega na ułożeniu autorskiego tańca do piosenki „Everthing is awesome” (w polskiej wersji „Życie jest czadowe”), nagrania filmiku, a następnie zamieszczenia go na swoim profilu na Facebooku i Instagramie z hasztagiem #LEGODanceChallenge oraz wyzwanie na taneczny pojedynek swoich znajomych.

Elementem kampanii jest zakrojona na szeroką skalę akcja promocyjna, w której każdy uczestnik wygrywa dwa bezpłatne bilety na pokaz filmu „LEGO Przygoda 2” w sieci Multikino. Warunkiem jest zakup dowolnie wybranych klocków LEGO za min. 99 zło. Akcja trwa do 15 lutego.

Równolegle w sieci McDonalds w zestawach Happy Meal można skompletować 9 postaci z filmu m.in. Emmeta, Lucy, Batmana, Wonder Woman, Słodkiej Zadymy. Natomiast w sklepach C&A będzie można kupić specjalną kolekcję ubrań sygnowaną THE LEGO Movie 2.

Kreację kampanii przygotowała Grupa LEGO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Komentarze

Powiązane

22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
21.03.25, 11:30
| reklama & PR » informacje
Energia dla wszystkich. 1,5% twojego podatku na termomodernizację placówek edukacyjnych. Kampania Fundacji Carbon Footprint
Fundacja Carbon Footprint, będąca Organizacją Pożytku Publicznego, przygotowała kampanię mającą na celu przeciwdziałanie wykluczeniu energetycznemu.
21.03.25, 07:15
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Drzazga nowym dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1
Krzysztof Drzazga objął stanowisko Creative Director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił tam funkcję Head of Concept, rozwijając swoją karierę w strukturach firmy.
21.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę na lata 2025-2027
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wyłoniło nową Radę na lata 2025-2027, której przewodniczącą została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający w RES Consulting. W skład Rady weszli również Eliza Misiecka (Genesis PR), Łukasz Przybysz (Vision Group Executive Advisors) oraz Piotr Talarek (StrategyWise).
20.03.25, 14:15
| reklama & PR » informacje
Continental dalej obsługiwana przez Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental.
20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.