31.01.19, 13:00

Co u nas słychać? Practum Consulting

Kinga Szkutnik
Fot.: archiwum autorki

W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Agencję Practum Consulting przedstawia Kinga Szkutnik.

Practum Consulting to agencja świadcząca usługi full-service z zakresu PR oraz w kanałach social media. Bazując na blisko 20-letnim doświadczeniu swoich konsultantów Practum skutecznie prowadzi nie tylko bieżące działania w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej, ale także trudne, wymagające przemyślanej strategii i perfekcyjnego wykonania projekty z zakresu komunikacji kryzysowej, relacji inwestorskich, procesów M&A. Agencja zajmuje się również obsługą ważnych kontraktów, zmian czy restrukturyzacji. Dzięki wysokiej jakości usług klienci pracują z Practum przez wiele lat.

Znaczącym projektem obsługiwanym przez Practum w 2018 roku w ramach współpracy z Ekstraklasą było podpisanie kontraktu o rekordowej wartości 0,5 mld zł dotyczącego sprzedaży praw mediowych do krajowych transmisji telewizyjnych na kolejne dwa lata. W rezultacie rozgrywki najwyższej klasy piłkarskiej w Polsce w sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 będą pokazywane na antenach nc+ i w otwartych pasmach TVP.

Kolejnym spektakularnym projektem z portfela agencji, który miał swój punkt kulminacyjny w 2018 roku, było zakończenie procesu budowy i otwarcie Global Expo – najnowocześniejszego centrum targowo-kongresowego na mapie stolicy, które powstało w ramach rewitalizacji dawnych terenów FSO na Żeraniu. Łącząc surowy, poprzemysłowy design z innowacyjnymi rozwiązaniami jest ono jednym z największych tego typu obiektów w Polsce i oferuje największą halę wystawienniczą pod jednym dachem w Warszawie.

Practum prowadzi też projekty o zupełnie nietypowym charakterze. W 2018 roku odpowiadała za relacje z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi wokół wyborów Miss Earth Poland, a potem także komunikację wokół wyjazdu zwyciężczyni na ogólnoświatowy finał na Filipiny.

Osiągnięcia minionego roku to jednak nie tylko nowe projekty. Dzięki solidnej, codziennej pracy i skuteczności realizowanych działań umowy z Practum przedłużyli klienci z branży wnętrzarskiej: Porta KMI Poland, dla której agencja prowadzi działania z zakresu komunikacji produktowej, korporacyjnej i kryzysowej oraz Tikkurila Polska, która od lat powierza Practum działania PR dla marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.

Na rozszerzenie umowy zdecydowała się firma Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, dla którego Practum prowadzi obsługę biura prasowego, komunikację korporacyjną i działania w social mediach.
Do portfela marek pod opieką PR-ową Practum w ramach współpracy ze Sfinks Polska włączona została nowo przejęta sieć Piwiarnia Warki. Agencja obsługuje produktowo także sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, WOOK, Fabryka Pizzy oraz korporacyjnie spółkę Sfinks Polska.

Rozwojowi firmy towarzyszyły także pozytywne zmiany wewnętrze. Nowo utworzone stanowisko Account Directora objęła Anna Omelańska, związana z Practum od dziewięciu lat. Do zespołów obsługujących Dachser i marki z portfolio Tikkurila Polska dołączyła Arpina Hovhannisyan.

Kinga Szkutnik, Dyrektor zarządzająca Practum Consulting

Practum Consulting to agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, investor relations i zarządzania kryzysowego. Za Practum stoi blisko 20-letnie doświadczenie konsultantów w projektowaniu i realizacji różnorodnych programów PR i IR dla firm i organizacji z różnych branż. Kampanie realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w polskich i międzynarodowych konkursach PR, m.in. agencja posiada na swoim koncie Gold SABRE Award, IPRA Golden World Award for Excellence, brązową statuetkę Stevie® czy wyróżnienie w konkursie PR Daily's Nonprofit PR Awards.

Kinga Szkutnik
Dyrektor zarządzająca Practum Consulting ma wieloaspektowe doświadczenie w public relations, w tym w zakresie relacji z mediami i inwestorami, a także zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Przez siedem lat była związana z międzynarodową agencją PR – Publicis Consultants | Rowland - która wówczas czterokrotnie zdobyła tytuł najlepszej agencji PR w Polsce. Przez cztery lata pełniła tam funkcję dyrektora Działu Relacji Korporacyjno-Finansowych. Od 2009 r. prowadzi własną agencję PR. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii na rzecz międzynarodowych korporacji oraz mniejszych podmiotów. Projektowała i realizowała programy dla organizacji i produktów dopiero wchodzących na rynek, będących na etapie rozwoju czy też dla przedsiębiorstw o ugruntowanej pozycji na rynku. Wspierała klientów w procesach zmian, czasem trudnych restrukturyzacjach i kryzysach. Odpowiadała za strategiczne planowanie oraz pełną realizację komunikacji podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych, wezwań ogłaszanych na GPW czy wycofywania spółek z obrotu giełdowego. Prowadzone przez nią kampanie były nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach. Ukończyła z wyróżnieniem Szkołę Główną Handlową, obecnie przygotowuje na SGH doktorat z zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3