31.01.19, 13:00

Co u nas słychać? Practum Consulting

Kinga Szkutnik
Fot.: archiwum autorki

W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Agencję Practum Consulting przedstawia Kinga Szkutnik.

Practum Consulting to agencja świadcząca usługi full-service z zakresu PR oraz w kanałach social media. Bazując na blisko 20-letnim doświadczeniu swoich konsultantów Practum skutecznie prowadzi nie tylko bieżące działania w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej, ale także trudne, wymagające przemyślanej strategii i perfekcyjnego wykonania projekty z zakresu komunikacji kryzysowej, relacji inwestorskich, procesów M&A. Agencja zajmuje się również obsługą ważnych kontraktów, zmian czy restrukturyzacji. Dzięki wysokiej jakości usług klienci pracują z Practum przez wiele lat.

Znaczącym projektem obsługiwanym przez Practum w 2018 roku w ramach współpracy z Ekstraklasą było podpisanie kontraktu o rekordowej wartości 0,5 mld zł dotyczącego sprzedaży praw mediowych do krajowych transmisji telewizyjnych na kolejne dwa lata. W rezultacie rozgrywki najwyższej klasy piłkarskiej w Polsce w sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 będą pokazywane na antenach nc+ i w otwartych pasmach TVP.

Kolejnym spektakularnym projektem z portfela agencji, który miał swój punkt kulminacyjny w 2018 roku, było zakończenie procesu budowy i otwarcie Global Expo – najnowocześniejszego centrum targowo-kongresowego na mapie stolicy, które powstało w ramach rewitalizacji dawnych terenów FSO na Żeraniu. Łącząc surowy, poprzemysłowy design z innowacyjnymi rozwiązaniami jest ono jednym z największych tego typu obiektów w Polsce i oferuje największą halę wystawienniczą pod jednym dachem w Warszawie.

Practum prowadzi też projekty o zupełnie nietypowym charakterze. W 2018 roku odpowiadała za relacje z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi wokół wyborów Miss Earth Poland, a potem także komunikację wokół wyjazdu zwyciężczyni na ogólnoświatowy finał na Filipiny.

Osiągnięcia minionego roku to jednak nie tylko nowe projekty. Dzięki solidnej, codziennej pracy i skuteczności realizowanych działań umowy z Practum przedłużyli klienci z branży wnętrzarskiej: Porta KMI Poland, dla której agencja prowadzi działania z zakresu komunikacji produktowej, korporacyjnej i kryzysowej oraz Tikkurila Polska, która od lat powierza Practum działania PR dla marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.

Na rozszerzenie umowy zdecydowała się firma Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, dla którego Practum prowadzi obsługę biura prasowego, komunikację korporacyjną i działania w social mediach.
Do portfela marek pod opieką PR-ową Practum w ramach współpracy ze Sfinks Polska włączona została nowo przejęta sieć Piwiarnia Warki. Agencja obsługuje produktowo także sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, WOOK, Fabryka Pizzy oraz korporacyjnie spółkę Sfinks Polska.

Rozwojowi firmy towarzyszyły także pozytywne zmiany wewnętrze. Nowo utworzone stanowisko Account Directora objęła Anna Omelańska, związana z Practum od dziewięciu lat. Do zespołów obsługujących Dachser i marki z portfolio Tikkurila Polska dołączyła Arpina Hovhannisyan.

Kinga Szkutnik, Dyrektor zarządzająca Practum Consulting

Practum Consulting to agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, investor relations i zarządzania kryzysowego. Za Practum stoi blisko 20-letnie doświadczenie konsultantów w projektowaniu i realizacji różnorodnych programów PR i IR dla firm i organizacji z różnych branż. Kampanie realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w polskich i międzynarodowych konkursach PR, m.in. agencja posiada na swoim koncie Gold SABRE Award, IPRA Golden World Award for Excellence, brązową statuetkę Stevie® czy wyróżnienie w konkursie PR Daily's Nonprofit PR Awards.

Kinga Szkutnik
Dyrektor zarządzająca Practum Consulting ma wieloaspektowe doświadczenie w public relations, w tym w zakresie relacji z mediami i inwestorami, a także zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Przez siedem lat była związana z międzynarodową agencją PR – Publicis Consultants | Rowland - która wówczas czterokrotnie zdobyła tytuł najlepszej agencji PR w Polsce. Przez cztery lata pełniła tam funkcję dyrektora Działu Relacji Korporacyjno-Finansowych. Od 2009 r. prowadzi własną agencję PR. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii na rzecz międzynarodowych korporacji oraz mniejszych podmiotów. Projektowała i realizowała programy dla organizacji i produktów dopiero wchodzących na rynek, będących na etapie rozwoju czy też dla przedsiębiorstw o ugruntowanej pozycji na rynku. Wspierała klientów w procesach zmian, czasem trudnych restrukturyzacjach i kryzysach. Odpowiadała za strategiczne planowanie oraz pełną realizację komunikacji podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych, wezwań ogłaszanych na GPW czy wycofywania spółek z obrotu giełdowego. Prowadzone przez nią kampanie były nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach. Ukończyła z wyróżnieniem Szkołę Główną Handlową, obecnie przygotowuje na SGH doktorat z zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

Komentarze

Powiązane

22.05.24, 13:23
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup? Kampania online DPD Polska tle skierowana do Zetek
DPD Polska ruszyło z kampanią promocyjną usług logistycznych OOH (Out-Of-Home), która skierowana jest przede wszystkim do młodego pokolenia tzw. Zetek. Działania prowadzone w oparciu o nowy język i warstwę wizualną wystartowały online 14 maja br.
22.05.24, 11:56
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lampasiak ponownie jurorem w Mad Stars
W tym roku Rafał Lampasiak, dyrektor strategiczny, Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group), po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.
22.05.24, 06:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: wartośc reklamy online w 2023 r. wyniosła 7,8 mld zł
W 2023 r. rynek reklamowy online utrzymał dwucyfrowe tempo rozwojowe, dzięki czemu wartość całego segmentu wyniosła 7,8 mld zł.
21.05.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Dentsu Polska: 18 proc. wzrost przychodów w I kw. 2024 r.
Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za I kwartał 2024 r. Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z I kwartałem 2023 r.
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
21.05.24, 14:47
| reklama & PR » ludzie
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
W kwietniu br., do zespołu Garden of Words Group dołączył Eryk Skolarski, który objął stanowisko Head of Events.
21.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image inwestuje poza Polską. Firma otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.
20.05.24, 17:29
| reklama & PR » informacje
ALBI POLSKA w przetargu wybiera agencję Ancymony. Spoty pojawią się na trzech rynkach
W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot TV dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.
20.05.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Hand Made w wyniku przetargu poprowadzi letnią aktywację Peroni
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii marki Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy