18.01.19, 09:00

Platforma REACHaBLOGGER.pl podwoiła przychody w 2018 r.

Fot.: materiały prasowe

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl wzrosły w 2018 r. niemal o 100 proc. Przychody platformy osiągnęły na koniec 2018 r. poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. 

W piątym roku działalności platformy dołączyło do niej prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. Do grona aktywnych klientów REACHaBLOGGER dołączyli w 2018 r. m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również agencje reklamowe i domy mediowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.

Od początku istnienia platformy już ponad 1,5 tysiąca twórców (przede wszystkim blogerów) zrealizowało na niej co najmniej jedną transakcję. Najbardziej popularni twórcy zawarli po ok. 100 transakcji, rekordzista pod względem ich wartości zarobił ponad 53 tys. zł.

W 2018 r. przychody REACHaBLOGGER.pl wzrosły niemal o 100 proc., osiągając wartość 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto rok wcześniej. Liczba zrealizowanych poprzez platformę transakcji wyniosła w 2018 r. ponad 4 tys. (dokładnie 4 013), w porównaniu do ponad 2 750 w 2017 r. i 1 060 w 2016 ru. Średnia pojedyncza wpłata środków na konto w platformie w 2018 r. osiągnęła poziom ponad 700 zł (w całym roku było to 986 wpłat). Plan na 2019 rok zakłada osiągnięcie 1,5 mln zł przychodów netto.

Całkowita liczba użytkowników platformy osiągnęła na koniec 2018 r. poziom 6 tys. zarejestrowanych klientów, z czego ok. 10 proc. aktywnie dokonujących transakcji. Wszystkie blogi na platformie mają miesięcznie sumarycznie ponad 52 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 35 mln followersów, fanów i subskrybentów.

Komentarze

Powiązane

13.03.23, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Onet nawiązuje współpracę podcastową i muzyczną z Radiem 357
W piątek 10 marca br., aplikacja Onet Audio wzbogaciła się o podcasty przygotowane przez zespół Radia 357. Do najpopularniejszych podcastów w Polsce dołączy ponad 80 odcinków podcastów Radia 357.
09.03.23, 19:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Słynne głosy w nowej kampanii platformy Audioteka
8 marca br. miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego Audioteki. Krótki klip zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki. 
09.03.23, 16:00
| internet » ludzie
Magdalena Wysocka na czele zespołu Programmatic w Grupie OLX
Grupa OLX zmianach wprowadza zmiany organizacyjne w strukturze zespołu programmatic. Do tej pory każdy z rynków europejskich OLX, m.in. Polska, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Portugalia w obszarze programmatic obsługiwany był przez osobne, samodzielne zespoły zarządzane na szczeblach lokalnych.
09.03.23, 12:00
| internet » ludzie
Piotr Kozłowski redaktorem naczelnym serwisu Autoswiat.pl od kwietnia
Piotr Kozłowski przechodzi do redakcji Autswiat.pl i od 1 kwietnia 2023 r. obejmie funkcję redaktora naczelnego serwisu. Z kolei Robert Rybicki, dotychczasowy szef redakcji, obejmie nowe stanowisko menedżera ds. paid content i lead generation w Autoswiat.pl.
09.03.23, 10:00
| internet » ludzie
Sylwester Kubiak awansuje w Gemius w Polsce. Został Dyrektorem Sprzedaży
Na początku marca br. Sylwester Kubiak objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Gemius w Polsce. W nowej roli będzie odpowiadał za planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku polskim oraz współpracę z kluczowymi klientami.
08.03.23, 10:28
| internet » informacje
Okres w moim życiu. Gazeta.pl rusza z akcją społeczną
„Okres w moim życiu” to kampania społeczna Gazeta.pl i inicjatywy TakDlaPodpasek.pl, realizowana wspólnie z Okresową Koalicją i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej. 
06.03.23, 08:42
| internet » informacje
Instytut Jagielloński uruchamia platformę Jagielloński Research
Instytut Jagielloński, ośrodek analityczny specjalizujący się w zagadnieniach energetyki i gospodarki, uruchamia nową platformę analityczną. Jagielloński Research zawiera dane, które mają byćaktualizowane kilka razy dziennie i wzbogacone o wizualizacje i interaktywne wskaźniki.
03.03.23, 09:10
| radio » ludzie | internet » ludzie
Paweł Tabędzki szefem wydawców online serwisów stacji muzycznych z portfolio GRA
Paweł Tabędzki objął funkcję szefa wydawców online, odpowiedzialnego za serwisy i aplikacje stacji muzycznych z portfolio Grupy Radiowej Agory – Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia.
01.03.23, 18:03
| internet » ludzie
Monika Maszkiewicz przechodzi z Party.pl do Iberion
Na początku marca br. do grupy mediowo-społecznościowej Iberion dołączyła Monika Maszkiewicz, która wcześniej związana była z portalem Party.pl.
28.02.23, 10:37
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wiatkowska awansuje w Gazeta.pl. Będzie kierować działem współpracy z reklamodawcami
Katarzyna Wiatkowska objęła stanowisko szefowej działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.