14.01.19, 13:00

Tydzień w TV: TVP1 liderem, dobry wynik TVN24 i TVP ABC

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Liderem rynku pozostaje kanał TVP1. Ubiegły tydzień to dobre wyniki m.in. TVN24 i TVP ABC - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 7 do 13 stycznia 2019 r.

W grupie 4+ liderem pozostaje TVP1. Kanał zwiększył swoje udziały w stosunku do poprzedniego tygodnia o 0,13 p.p. Drugie miejsce zajmuje Polsat, a trzecie Dwójka (strata 0,76 p.p.). Czwarte miejsce zajmuje kanał TVN, który zwiększył swoje udziały o 0,12 p.p. Piąte miejsce zajął informacyjny kanał TVN24, który zwiększył swój udział aż o 1 p.p.

Duży skok oglądalności zanotował też kanał informacyjny TVP INFO, który zwiększył swój udział w rynku z 2,89 proc. do 3,47 proc. Świetny wynik osiągnął kanał dziecięcy TVP ABC - 1,68 proc. udziału w rynku.

W grupie komercyjnej liderem pozostaje kanał TVN, który zwiększył udział z 10,87 proc. do 11,38 proc. Swoją pozycję umocnił również Polsat. Wysoki wynik uzyskał kanał TVN24 (2,88 proc. udziału, wzrost o 0,88 p.p.). Aż 1,82 proc. udziału w rynku to wynik kanału TVP ABC.

W grupie 4+ najpopularniejszym programem w ubiegłym tygodniu był tradycyjnie serial "M jak miłość" (TVP2). Odcinek nadany 8 stycznia obejrzało aż 5,8 mln widzów. Na drugim miejscu znalazł się Puchar Świata w skokach narciarskich. Transmisję na antenie TVP1 śledziło średnio aż 5,4 mln widzów. Trzecie miejsce zajęły "Fakty" (TVN). Ich oglądalność 8 stycznia wyniosła prawie 3,8 mln widzów. Tuż za podium znalazł się serial "Na dobre i na złe" (3,7 mln widzów). 27 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i „Światełko do nieba" w TVN obejrzało prawie 2,5 mln widzów.

W grupie komercyjnej wygrał serial "M jak miłość" (ponad 1,9 mln widzów). Drugie miejsce zajął Puchar Świata w skokach narciarskich (TVP1), a trzecie "Fakty" (TVN). Na szóstym miejscu znalazło się "Światełko do nieba" na antenie TVN (1,11 mln widzów i 18,1 proc. udziału w rynku). Świetny wynik osiągnął serial "Na Wspólnej" (TVN), który 7 stycznia oglądało aż 1,11 mln widzów. Dobry wynik zanotował również program rozrywkowy TVP2 "The Voice Kids", którego kolejną część 12 stycznia od godz. 21.10 oglądało 883 tys. widzów. Listę 20 najpopularniejszych programów zamyka serial "Gliniarze". Na antenie Polsatu 9 stycznia produkcję oglądało 859 tys. widzów przy 23,01 proc. udziału w rynku.

Udziały stacji TV w rynku, target 4+ 

  31-12-2018 - 06-01-2019 07-01-2019 - 13-01-2019
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVP1 799 062 10,16% 731 699 10,29%
Polsat 752 603 9,57% 678 042 9,54%
TVP2 752 820 9,57% 626 630 8,81%
TVN 681 900 8,67% 624 800 8,79%
TVN24 283 642 3,61% 328 029 4,61%
TV PULS  250 540 3,19% 257 846 3,63%
TV4 260 534 3,31% 252 711 3,55%
TVP INFO  227 044 2,89% 246 564 3,47%
TVN7  237 043 3,01% 213 293 3,00%
TTV - Twoja Telewizja 181 625 2,31% 148 937 2,09%
Puls 2 154 330 1,96% 140 889 1,98%
TV6 125 321 1,59% 128 594 1,81%
TVP ABC 105 500 1,34% 119 495 1,68%
Polsat2 110 426 1,40% 104 070 1,46%
TVP Seriale 97 601 1,24% 100 599 1,42%
Stopklatka 85 614 1,09% 78 515 1,10%
Fokus TV 83 346 1,06% 74 102 1,04%
Polsat News 78 976 1,00% 68 704 0,97%
TVP3  78 609 1,00% 66 666 0,94%
TVP Sport 79 228 1,01% 63 266 0,89%

Udziały stacji TV w rynku, target 16-49

  31-12-2018 - 06-01-2019 07-01-2019 - 13-01-2019
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 323 145 10,87% 294 686 11,38%
Polsat 322 351 10,84% 289 183 11,16%
TVP2 246 955 8,30% 196 835 7,60%
TVP1 199 847 6,72% 171 178 6,61%
TV PULS  109 995 3,70% 97 297 3,76%
TV4 91 118 3,06% 89 857 3,47%
TVN7  103 050 3,47% 86 145 3,33%
TTV - Twoja Telewizja 105 622 3,55% 81 565 3,15%
TVN24 59 468 2,00% 74 590 2,88%
Puls 2 68 906 2,32% 60 163 2,32%
TVP ABC 41 953 1,41% 47 174 1,82%
TV6 44 589 1,50% 46 448 1,79%
TVP Seriale 43 349 1,46% 41 627 1,61%
TVP INFO  33 598 1,13% 34 170 1,32%
Polsat2 32 066 1,08% 30 250 1,17%
TVN Turbo 25 700 0,86% 25 495 0,98%
Stopklatka 24 763 0,83% 25 278 0,98%
Super Polsat  33 938 1,14% 24 999 0,97%
Fokus TV 30 923 1,04% 23 739 0,92%
ATM Rozrywka 21 139 0,71% 23 537 0,91%

TOP 20 programów, target 4+ 

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2019-01-08 20:55 - 21:39 5 810 128 37,06%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH VAL DI FIEMME TVP1 2019-01-13 17:00 - 19:08 5 366 839 35,30%
FAKTY   TVN 2019-01-08 19:00 - 19:26 3 769 958 24,95%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2019-01-09 20:55 - 21:43 3 723 544 24,15%
TELEEXPRESS   TVP1 2019-01-12 16:58 - 17:02 3 676 283 28,39%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2019-01-08 21:48 - 21:53 3 549 288 25,58%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2019-01-08 20:10 - 20:34 3 458 798 21,33%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./  TVP1 2019-01-10 20:35 - 21:20 3 146 871 20,00%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVP1 2019-01-13 20:00 - 20:03 2 981 724 18,07%
WIADOMOŚCI   TVP1 2019-01-13 19:30 - 20:00 2 971 790 17,82%
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./   TVP1 2019-01-10 21:33 - 22:20 2 790 315 20,19%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/   TVP1 2019-01-13 16:27 - 16:51 2 745 125 20,43%
FAMILIADA /TELETURNIEJ/  TVP2 2019-01-13 14:00 - 14:25 2 704 713 21,31%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2019-01-07 19:51 - 20:10 2 627 459 16,48%
KOŁO FORTUNY /TELETURNIEJ/  TVP2 2019-01-13 14:35 - 15:04 2 611 342 20,24%
PROGNOZA POGODY   TVN 2019-01-08 19:43 - 19:46 2 601 900 16,49%
BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./  TVP1 2019-01-13 20:18 - 21:03 2 569 045 15,58%
27 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY SWIATECZNEJ POMOCY   TVN 2019-01-13 19:44 - 20:10 2 458 602 14,70%
KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA    TVP2 2019-01-08 20:41 - 20:46 2 421 449 14,95%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVN 2019-01-08 19:35 - 19:38 2 408 318 15,45%

TOP 20 programów, target 16-49

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2019-01-08 20:55 - 21:39 1 928 553 32,99%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH VAL DI FIEMME TVP1 2019-01-13 17:00 - 19:08 1 657 606 30,69%
FAKTY   TVN 2019-01-08 19:00 - 19:26 1 337 107 25,63%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2019-01-08 21:48 - 21:53 1 285 094 24,29%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2019-01-07 19:51 - 20:10 1 137 834 20,24%
27 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY SWIATECZNEJ POMOCY   TVN 2019-01-13 19:44 - 20:10 1 110 016 18,10%
NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./  TVN 2019-01-07 20:16 - 20:50 1 107 529 18,98%
TELEEXPRESS   TVP1 2019-01-13 16:55 - 16:59 1 087 004 21,30%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2019-01-09 20:55 - 21:43 1 086 073 19,10%
DORADCA SMAKU /MAG.KUL.POL./   TVN 2019-01-07 20:10 - 20:15 1 083 711 18,88%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVN 2019-01-08 19:35 - 19:38 1 025 792 18,35%
PROGNOZA POGODY   TVN 2019-01-08 19:43 - 19:46 974 393 17,13%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2019-01-08 20:10 - 20:34 964 351 16,33%
WYDARZENIA   Polsat 2019-01-10 18:50 - 19:16 958 971 19,88%
KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA    TVP2 2019-01-08 20:41 - 20:46 928 174 15,67%
TU SIE GOTUJE! /MAG.KULIN.POL/   TVN 2019-01-13 20:11 - 20:15 890 637 14,40%
THE VOICE KIDS PRZESŁUCHANIA W CIEMNO /PROG.ROZ./  TVP2 2019-01-12 21:12 - 22:07 882 959 15,99%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVP1 2019-01-13 20:00 - 20:03 866 860 14,46%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/   TVP1 2019-01-13 16:27 - 16:51 859 162 17,51%
GLINIARZE /SER.KRYM.DOK.POL./  Polsat 2019-01-09 17:00 - 17:59 858 638 23,01%

Dane: NAM 

Komentarze

Powiązane

08.09.24, 20:59
| telewizja / VOD » informacje
TVP INFO wprowadza nowe programy informacyjne i format Kwiatki polskie
Od 9 września br. TVP INFO wprowadza nowości w swojej ofercie. „14:30” i „Panorama” mają być obszernymi blokami newsów, a „Polska o poranku” oraz „Polska nocą” ma być dynamicznym, codziennym przeglądem najważniejszych informacji ze wszystkich regionów kraju.
07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
06.09.24, 14:20
| telewizja / VOD » badania rynku
Blisko 4 mln widzów meczu Szkocja – Polska w Telewizji Polskiej
Polska reprezentacja piłki nożnej zwycięstwem nad Szkotami w Glasgow zainaugurowała rozgrywki Ligi Narodów 2024/25. Transmisję meczu w TVP1 i TVP Sport oglądało ponad 3 mln widzów. Kolejne 500 tys. osób śledziło rozgrywkę poza domem. Była to najliczniej oglądana pozycja dnia.
06.09.24, 10:20
| telewizja / VOD » seriale
Wichrowe wzgórza, Minuta ciszy, Kawa z kardamonem i Profilerka. Premiery seriali w TVP1
W piątek, 6 września br. w TVP1 zadebiutują dwa seriale: turecka telenowela „Wichrowe wzgórza” i polska „Minuty ciszy” z Robertem Więckiewiczem w roli głównej. Dzień później Jedynka pokaże ukraiński serial kostiumowy „Kawę z kardamonem” i kryminał pt. „Profilerka”.
05.09.24, 17:58
| telewizja / VOD » ludzie
Agnieszka Prachniak awansowała w TVP Sport. Została Zastępcą Dyrektora ds. Programowych
Na początku września br., Agnieszka Prachniak objęła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Programowych w TVP Sport. Odpowiada za kształtowanie oferty programowej kanału i kontynuuje pracę nad rozwojem treści sportowych TVP w internecie.
05.09.24, 10:31
| telewizja / VOD » seriale
30 lat Mody na sukces w polskiej telewizji. Specjalny maraton produkcji i programy w ViDocTV
30 lat temu na antenie TVP1 pokazano pierwszy odcinek amerykańskiej telenoweli „Moda na sukces”. 5 września br. ViDoc TV zaprezentuje maraton z serialem oraz specjalne okolicznościowe programy.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 16:01
| telewizja / VOD » informacje
Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej
Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że publiczny nadawda jest miejscem dla wszystkich.
03.09.24, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
BBC Player w ofercie CDA Premium
Od 1 września br., usługa BBC Player została udostępniona w ramach CDA Premium. To efekt nawiązania współpracy między BBC Studios i CDA.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.