20.01.19, 12:00
Czy posiadanie stało się sensem naszego życia? Kampania ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski w najnowszych odsłonach kampanii oszczędności, zachęca do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji.
„W naszej kampanii wpisujemy ING w trend świadomego konsumowania i - jako jedna z pierwszych marek - głośno ten temat podejmujemy. Nie negujemy zakupów ale promujemy rozsądne i odpowiedzialne kupowanie, bo to stwarza przestrzeń do oszczędzania. Chcemy na różne sposoby podnosić ten temat, dlatego przygotowaliśmy specjalne 10 sekundowe wersje spotu dla odbiorców popularnych programów: telewizji śniadaniowej, programów informacyjnych czy teleturnieju” - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Trzy nowe kontekstowe odsłony spotów są częścią kampanii oszczędności pod hasłem„Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2018 r. w TV, Internecie i social mediach.
Za kreację spotów odpowiada agencja Brain.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze