27.12.18, 11:00
Ruszyła kampania oszczędności ING Banku Śląskiego z udziałem Marka Kondrata
ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności będzie zachęcał klientów do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji. Kampania ruszyła 25 grudnia br.
„Inspiracją do kampanii były badania dotyczące konsumpcji Polaków. Wynika z nich, że nadal większość z nas kupuje pod wpływem impulsu (…)” - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. „To nie jest kampania przeciw kupowaniu, ale promująca odpowiedzialne i przemyślane zakupy, bo taka postawa daje wymierną korzyść – oszczędności. Liczymy, że podsumowanie spotu przez Marka Kondrata - „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia” - skłoni Polaków do refleksji: co jest nam naprawdę potrzebne i na czym polega konsumencka odpowiedzialność” – dodaje Pasterczyk.
Kampania będzie prowadzona w telewizj, sieci i na wielkoformatowych nośnikach w całej Polsce. Za kampanię odpowiada agencja Brain, a zakup mediów odpowiada Mullen Lowe Media Hub.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze