13.12.18, 08:00

Co u nas słychać? Agencja MBridge – Marketing Experts

Joanna Kasiedczak
Fot.: materiały prasowe

W nowym cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Agencję MBridge – Marketing Experts przedstawia Joanna Kasiedczak, PR Specialist w agencji.

MBridge – Marketing Experts to agencja interaktywna, która na polskim rynku funkcjonuje od ponad dwóch lat. Firma została założona przez dwie osoby – Dariusza Balcera, CEO oraz Macieja Brożonowicza, COO. Od początku istnienia agencja prężenie się rozwija np. poszerzając kolejne działy oraz oferując nowe usługi. Obecnie obsługuje Klientów m.in. z obszaru SEM, SEO, content marketingu, analityki czy doradztwa z zakresu marketingu online. Agencja realizuje działania dla polskich oraz międzynarodowych podmiotów, w szczególności e-commerce’ów.

MBridge rośnie w siłę – rok rozpoczynali z 7 osobami, teraz w biurze jest 16 pracowników

Mijający rok to rok dużych zmian. W marcu 2018 r. agencja zmieniła biuro, obecnie znajduje się na zielonym Mokotowie przy ulicy Irysowej, w pobliżu metra Służew. Do dyspozycji pracowników są sala konferencyjna, przestronny taras z ogrodem oraz chillout room z kanapami i rozrywkami. Zwiększyła się również kadra pracownicza – rok 2018 agencja rozpoczynała z 7 osobami na pokładzie, obecnie w biurze jest 16 pracowników.

Powstał dział PR, który zajmuje się komunikacją zewnętrzną oraz wewnętrzną. Od sierpnia agencja rozpoczęła również aktywną komunikację w kanałach social media – Facebook oraz LinkedIn.

W połowie roku został wdrożony program stażowy, w ramach którego młodzi pracownicy uczeni są podstaw marketingu online. Ponadto szczególny nacisk został położony na rozbudowę działu Analityki oraz rozwój własnych narzędzi do analiz pod kątem SEO oraz SEM. Agencja opracowała również autorski system do optymalizacji obecności marek w porównywarce cen Ceneo.pl.

E- commerce nie ma przed MBridge tajemnic

Lata doświadczenia, stawianie na efektywność oraz podążanie za trendami przełożyły się na to, że w 2018 r. firma pozyskała kilku polskich oraz międzynarodowych klientów. Do grona Kontrahentów dołączyły m.in. Signify (dawniej Philips Lighting), Tok FM, Grupa Unilever, Polidea czy Grohe. Ponadto rozszerzona została współpraca z liderem e-commerce w krajach nadbałtyckich – Grupą Pigu, obecnie MBridge obsługuję brand na trzech rynkach – litewskim, łotewskim oraz estońskim.

A jakie są plany agencji na kolejny roku?

Ten rok upłynął pod znakiem bardzo dynamicznego rozwoju – zmiana biura, rozszerzenie działów i usług oraz zatrudnienie kolejnych specjalistów. Jednak w nowym roku nie zamierzają zwalniać tempa. W planach mają dalszy rozwój pod kątem pozyskiwania nowych klientów oraz rozbudowę poszczególnych działów. Niezmiennie szczególny nacisk będzie kładziony na zintensyfikowanie działań dotyczących tworzenia oraz udoskonalenia autorskich narzędzi analitycznych, przede wszystkim służącego do optymalizacji obecności brandów w porównywarce cen Ceneo.pl.

MBridge – Marketing Experts to polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Głównymi specjalizacjami są obszary takie jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online. MBridge realizuje obecnie działania m.in. dla takich klientów jak Smyk, Gandalf.com.pl, Signify, Recman, Tok FM, Unilever.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
13.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Aneta Sawicka przechodzi z Ringier Axel Springer Polska do Kuźniar Media
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Ringier Axel Springer Polska, objęła nowe stanowisko w Kuźniar Media. W roli Content Strategy & Business Growth Managerki będzie odpowiedzialna za rozwój strategii treści oraz wzrost biznesowy firmy.
12.06.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią Tęczniej z dumy
Kubota, polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji. 
12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.