10.12.18, 11:00

Tydzień w TV: TVN liderem, dobry wynik Stopklatki. M jak miłość i Wydarzenia hitami

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Liderem w grupie ogólnej i komercyjnej był kanał TVN, a najchętniej oglądanym programem był tradycyjnie serial „M jak miłość” – wynika z raportu przygotowanego przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 3 do 9 grudnia 2018 r.

W grupie 4+ widzowie najwięcej czasu poświecili na oglądanie stacji TVN (strata w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,74 p.p.). Na drugie miejsce awansował Polsat (strata 0,22 p.p.), a na trzecie TVP2 (wzrost o 0,27 p.p.). Bardzo dobry wynik zanotowała stacja TVN24 (4,65 proc. udziału, wzrost o 0,31 p.p.). Świetny wynik zanotowała Stopklatka (1,17 proc. udziału, wzrost o 0,27 p.p.).

W targecie komercyjnym liderem pozostaje kanał TVN (strata 1,6 p.p.). Drugie miejsce zajmuje Polsat (wynik bez zmian), a trzecia jest Dwójka. Bardzo słaby wynik zanotowała Jedynka - zaledwie 5,32 proc. udziału (strata 1,95 p.p.). Wśród stacji tematycznych z bardzo dobrym wynikiem znalazły się m.in. takie kanały jak: TVP ABC (1,56 proc. udziału) czy Discovery (0,97 proc. udziału).

W grupie 4+ najchętniej oglądany był serial "M jak miłość" (aż 5,8 mln widzów). Na drugim miejscu znalazły się "Wydarzenia" Polsatu. Trzecie miejsce należy do serialu "Na dobre i na złe". Finał programu "MasterChef" oglądało 2,7 mln widzów. Z kolei drugi odcinek "Blondynki"" obejrzało tylko 2,5 mln widzów (pierwszy odcinek tej serii obejrzało 3 mln widzów).

W grupie komercyjnej wygrał serial "M jak miłość". Drugie miejsce zajęły "Wydarzenia", a trzecie "Kuchenne rewolucje". Wysoką oglądalność zanotował serial "Pierwsza miłość" Polsatu wyemitowany przed Mikołajkowym Blokiem Reklamowym. Tego samego dnia dużą widownię w Polsacie zgromadził również serial "Świat według Kiepskich".

Rynek kanałów TV, target 4+

  26-11-2018 - 02-12-2018 03-12-2018 - 09-12-2018
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 732 203 10,67% 670 042 9,93%
Polsat 652 122 9,50% 655 626 9,72%
TVP2 608 908 8,87% 616 920 9,14%
TVP1 730 573 10,65% 590 043 8,75%
TVN24 298 005 4,34% 313 381 4,65%
TV4 293 112 4,27% 256 044 3,80%
TVP INFO  230 750 3,36% 240 006 3,56%
TV PULS  227 264 3,31% 236 344 3,50%
TVN7  203 367 2,96% 214 172 3,17%
TTV - Twoja Telewizja 137 217 2,00% 145 937 2,16%
Puls 2 115 886 1,69% 115 106 1,71%
TV6 101 807 1,48% 107 045 1,59%
Polsat2 98 260 1,43% 103 670 1,54%
TVP Seriale 93 083 1,36% 94 078 1,39%
TVP ABC 92 592 1,35% 93 319 1,38%
Stopklatka 62 070 0,90% 78 757 1,17%
Polsat News 67 949 0,99% 66 576 0,99%
TVP3  65 976 0,96% 66 266 0,98%
Fokus TV 54 684 0,80% 60 437 0,90%
Super Polsat  64 574 0,94% 59 265 0,88%

Rynek kanałów TV, target 16-49 

  26-11-2018 - 02-12-2018 03-12-2018 - 09-12-2018
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 361 179 14,29% 317 807 12,69%
Polsat 274 097 10,85% 271 847 10,85%
TVP2 193 630 7,66% 190 749 7,61%
TVP1 183 818 7,27% 133 332 5,32%
TV PULS  85 968 3,40% 94 032 3,75%
TV4 98 189 3,89% 88 756 3,54%
TVN7  76 368 3,02% 85 598 3,42%
TTV - Twoja Telewizja 75 196 2,98% 79 421 3,17%
TVN24 52 623 2,08% 59 906 2,39%
Puls 2 47 667 1,89% 49 565 1,98%
TVP Seriale 41 682 1,65% 41 412 1,65%
TVP ABC 35 372 1,40% 38 985 1,56%
TV6 39 075 1,55% 37 235 1,49%
TVP INFO  32 356 1,28% 32 863 1,31%
Polsat2 32 702 1,29% 31 666 1,26%
Super Polsat  31 264 1,24% 30 626 1,22%
TVN Turbo 26 598 1,05% 26 547 1,06%
Stopklatka 20 242 0,80% 26 377 1,05%
ATM Rozrywka 20 751 0,82% 24 383 0,97%
Discovery 24 383 0,96% 24 342 0,97%

Najchętniej oglądane programy w targecie 4+

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2018-12-04 20:55 - 21:39 5 804 418 37,31%
WYDARZENIA   Polsat 2018-12-06 18:57 - 19:21 4 017 648 26,02%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2018-12-05 20:55 - 21:43 3 848 156 25,60%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2018-12-04 20:10 - 20:35 3 491 181 22,00%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./  TVP1 2018-12-06 20:35 - 21:18 3 473 681 21,54%
MILIONERZY/TELETURNIEJ/  TVN 2018-12-06 20:57 - 21:41 3 463 367 21,99%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2018-12-03 21:48 - 21:52 3 341 990 24,37%
FAKTY   TVN 2018-12-04 18:59 - 19:26 3 269 872 22,48%
SPORT /SERWIS SPORT./   Polsat 2018-12-06 19:24 - 19:27 3 185 291 20,48%
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./   TVP1 2018-12-06 21:31 - 22:18 3 045 410 21,31%
KOŁO FORTUNY /TELETURNIEJ/  TVP2 2018-12-09 14:35 - 15:05 2 921 035 23,95%
FAMILIADA /TELETURNIEJ/  TVP2 2018-12-09 14:00 - 14:25 2 843 329 23,60%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2018-12-04 19:51 - 20:09 2 789 018 17,97%
TELEEXPRESS   TVP1 2018-12-09 17:00 - 17:15 2 716 672 19,66%
MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-12-09 20:00 - 21:31 2 706 766 15,92%
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-12-06 21:46 - 22:40 2 695 677 20,88%
BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./  TVP1 2018-12-09 20:20 - 21:05 2 536 201 14,75%
WIADOMOŚCI   TVP1 2018-12-09 19:30 - 20:01 2 527 304 15,13%
DO ZOBACZENIA W DWÓJCE   TVP2 2018-12-03 20:46 - 20:49 2 484 352 16,21%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVN 2018-12-04 19:33 - 19:37 2 318 233 15,36%

Najchętniej oglądane programy w targecie 16-49  

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2018-12-04 20:55 - 21:39 2 063 052 35,16%
WYDARZENIA   Polsat 2018-12-06 18:57 - 19:21 1 769 672 30,42%
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-12-06 21:46 - 22:40 1 492 192 28,63%
MILIONERZY/TELETURNIEJ/  TVN 2018-12-06 20:57 - 21:41 1 465 653 23,85%
MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-12-09 20:00 - 21:31 1 433 240 21,82%
SPORT /SERWIS SPORT./   Polsat 2018-12-06 19:24 - 19:27 1 418 918 24,41%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2018-12-03 21:48 - 21:52 1 255 101 23,21%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2018-12-05 20:55 - 21:43 1 185 126 21,16%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2018-12-04 19:51 - 20:09 1 173 742 21,42%
PIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./  Polsat 2018-12-06 18:09 - 18:44 1 113 198 22,72%
FAKTY   TVN 2018-12-05 19:00 - 19:26 1 088 378 22,81%
NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./  TVN 2018-12-06 20:17 - 20:52 1 071 573 17,26%
ŚWIAT WEDŁUG KIEPSKICH /SER.KOM.POL./  Polsat 2018-12-06 19:33 - 20:02 993 067 17,00%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2018-12-04 20:10 - 20:35 985 497 17,10%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./  TVP1 2018-12-06 20:35 - 21:18 968 024 15,44%
DORADCA SMAKU /MAG.KUL.POL./   TVN 2018-12-04 20:09 - 20:14 963 286 17,17%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVN 2018-12-04 19:33 - 19:37 937 624 17,73%
KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA    TVP2 2018-12-04 20:41 - 20:45 929 885 15,92%
NASZ NOWY DOM /REALITY SHOW.POL./  Polsat 2018-12-09 17:39 - 18:39 860 823 15,67%
GHOST IN THE SHELL /FILM SF HONG.IND.W.BRYT.CHIN.USA/  Polsat 2018-12-03 20:11 - 22:24 774 827 13,95%

Dane: NAM 

Komentarze

Powiązane

04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 16:01
| telewizja / VOD » informacje
Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej
Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że publiczny nadawda jest miejscem dla wszystkich.
03.09.24, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
BBC Player w ofercie CDA Premium
Od 1 września br., usługa BBC Player została udostępniona w ramach CDA Premium. To efekt nawiązania współpracy między BBC Studios i CDA.
02.09.24, 23:32
| telewizja / VOD » informacje
Trzy kanały dokumentalne w otwartym oknie w Televio
Od 1 do 30 września br. stacje National Geographic, National Geographic Wild i Nat Geo People będą dostępne we wszystkich pakietach podstawowych Televio.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 11:52
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje
Szlagier TV i Radio Best rozpoczynają współpracę. Będzie Bestowa Lista Szlagier TV
Telewizyjna muzyczna Szlagier TV oraz chorzowskie Radio Best rozpoczynają współpracę. Na antenie Szlagier TV pojawi się „Bestowa Lista Szlagier TV”, którą poprowadzą dziennikarze Radia Best.
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
01.09.24, 20:01
| telewizja / VOD » informacje
Startuje wPolsce24. Jarosław Kaczyński pierwszym Gościem Wiadomości
2 września br. wystartuje nowy kanał informacyjny wPolsce24, należący do spółki Fratria. Tworzyć ją będą w znacznej części ludzie związani z poprzednią ekipą Telewizji Polskiej.
31.08.24, 15:34
| telewizja / VOD » seriale | prasa » informacje
Super Seriale. Nowy format wideo Super Expressu
W sobotę, 31 września br. zadebiutuje seria wideo „Super Seriale”. Nowy format „Super Expressu” prowadzą Filip „Rudanacja” Antonowicz i Agnieszka Pyź.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.