04.12.18, 09:35
Święta pachnące piernikiem w kampanii marki Delecta
Marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury i rodzinnej frajdy z ich ozdabiania Fajnymi Pisakami XXL. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane świątecznym produktom.
Marka Delecta będzie przekonywać odbiorców, że Święta Bożego Narodzenia powinny pachnieć piernikami, najlepiej własnoręcznie ozdobionymi. „Za każdym z naszych produktów stoją emocje – radość, wdzięczność, bliskość, troska. Z piernikami wiąże się ich wyjątkowo dużo, bo święta Bożego Narodzenia są najbardziej emocjonalnym okresem w całym roku. Postanowiliśmy więc przypomnieć o tym w naszym świątecznym spocie i zachęcić wszystkich do wyrażania emocji poprzez pieczenie pierniczków. Kampanię można zobaczyć w telewizji, internecie, a także na naszych kanałach social media, gdzie dodatkowo realizowany będzie świąteczny konkurs” – mówi Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.
Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie jest w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN od 3 do 23 grudnia 2018 r. W połowie grudnia na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbędzie się konkurs pierniczkowy, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody i zestawy produktów marki Delecta.
Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymali od marki Delecta wysyłki kreatywne zachęcające do własnoręcznego wykonywania i ozdobienia Pierniczków Z serca natury. Ponadto pod koniec listopada, w akademii kulinarnej Go Cook odbyły się warsztaty dla mediów z przygotowywania świątecznych wypieków.
Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja Opus B. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze