04.12.18, 09:35

Święta pachnące piernikiem w kampanii marki Delecta

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury i rodzinnej frajdy z ich ozdabiania Fajnymi Pisakami XXL. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane świątecznym produktom.

Marka Delecta będzie przekonywać odbiorców, że Święta Bożego Narodzenia powinny pachnieć piernikami, najlepiej własnoręcznie ozdobionymi. „Za każdym z naszych produktów stoją emocje – radość, wdzięczność, bliskość, troska. Z piernikami wiąże się ich wyjątkowo dużo, bo święta Bożego Narodzenia są najbardziej emocjonalnym okresem w całym roku. Postanowiliśmy więc przypomnieć o tym w naszym świątecznym spocie i zachęcić wszystkich do wyrażania emocji poprzez pieczenie pierniczków. Kampanię można zobaczyć w telewizji, internecie, a także na naszych kanałach social media, gdzie dodatkowo realizowany będzie świąteczny konkurs” – mówi Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.

Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie jest w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN od 3 do 23 grudnia 2018 r. W połowie grudnia na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbędzie się konkurs pierniczkowy, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody i zestawy produktów marki Delecta.

Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymali od marki Delecta wysyłki kreatywne zachęcające do własnoręcznego wykonywania i ozdobienia Pierniczków Z serca natury. Ponadto pod koniec listopada, w akademii kulinarnej Go Cook odbyły się warsztaty dla mediów z przygotowywania świątecznych wypieków.

Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja Opus B. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Komentarze

Powiązane

11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.
10.12.24, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kotoloty debiutują na rynku loterii i konkursów
Na rynku loterii i konkursów debiutuje marka Kotoloty, która ma nie ograniczać się jedynie do organizacji loterii, lecz tworzyć je od podstaw – począwszy od pomysłu, przez pełną realizację, po zarządzanie projektem.
10.12.24, 11:28
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 3,4 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego
Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu zgromadził przed telewizorami ponad 3,4 miliona widzów.
09.12.24, 21:30
| reklama & PR » informacje
Liga Kubusiowego Narciarza marki Kubuś odbędzie się w pięciu miastach
Bossa Nova Events jest odpowiedzialna za kreatywną koncepcję, produkcję oraz realizację stref zimowych aktywności w ramach dziewiątej edycji „Ligii Kubusiowego Narciarza”. Po raz kolejny młodzi narciarze i snowboardziści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w serii zawodów organizowanych w ośrodkach narciarskich Grupy Pingwina.
09.12.24, 18:45
| reklama & PR » ludzie
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu Salestube
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube.