04.12.18, 09:35

Święta pachnące piernikiem w kampanii marki Delecta

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury i rodzinnej frajdy z ich ozdabiania Fajnymi Pisakami XXL. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane świątecznym produktom.

Marka Delecta będzie przekonywać odbiorców, że Święta Bożego Narodzenia powinny pachnieć piernikami, najlepiej własnoręcznie ozdobionymi. „Za każdym z naszych produktów stoją emocje – radość, wdzięczność, bliskość, troska. Z piernikami wiąże się ich wyjątkowo dużo, bo święta Bożego Narodzenia są najbardziej emocjonalnym okresem w całym roku. Postanowiliśmy więc przypomnieć o tym w naszym świątecznym spocie i zachęcić wszystkich do wyrażania emocji poprzez pieczenie pierniczków. Kampanię można zobaczyć w telewizji, internecie, a także na naszych kanałach social media, gdzie dodatkowo realizowany będzie świąteczny konkurs” – mówi Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.

Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie jest w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN od 3 do 23 grudnia 2018 r. W połowie grudnia na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbędzie się konkurs pierniczkowy, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody i zestawy produktów marki Delecta.

Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymali od marki Delecta wysyłki kreatywne zachęcające do własnoręcznego wykonywania i ozdobienia Pierniczków Z serca natury. Ponadto pod koniec listopada, w akademii kulinarnej Go Cook odbyły się warsztaty dla mediów z przygotowywania świątecznych wypieków.

Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja Opus B. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.