19.11.18, 18:00
Milka sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich. W sprzedaży pojawi się czekolada z narciarzem
Milka (marka czekolady) rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Pod hasłem „Sercem z naszymi” rusza szereg aktywności marki.
Ważnym elementem partnerstwa Milki i PZN ma być także uruchomiony długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków - Milka przekaże dodatkowe środki na wspieranie najmłodszych adeptów sportu. Środki zostaną wykorzystane m.in. na zapewnienie kadrze jak najlepszego, zaawansowanego technologicznie sprzętu, w tym np. przeprowadzenie testów nowych kombinezonów, butów czy zapięć dla skoczków polskiej Kadry A.
Milka swoją aktywność jako sponsor sportów zimowych Milka rozpoczęła w 1995 roku, wraz z pierwszą obecnością fioletowej krowy Milka na stoku w Lienz w Austrii. Od tego momentu marka towarzyszyła sportowcom podczas setek zawodów Pucharu Świata czy Mistrzostw Świata. W świat skoków narciarskich Milka wkroczyła jako sponsor Martina Schmitt’a - partnerstwo to zaczęło się podczas Pucharu Świata FIS w 1999 r. i trwało przeszło 17 lat. Ponadto, Milka była także dwukrotnie głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Od 2014 do 2017 r. ambasadorem marki w skokach narciarskich był Andreas Wellinger.
W nadchodzącym sezonie 2018/2019 Milka, oprócz Polskiej Kadry Skoczków Narciarskich, wspiera aż sześć narciarek alpejskich: Anna Veith (Austria), Michaela Kirchgasser (Austria), Tessa Worley (Francja), Tina Maze (Słowenia), Ilka Štuhec (Słowenia), Ester Ledecká (Czechy).
Wspólne kibicowanie, wspólne przeżywanie sukcesów, jak i porażek naszych skoczków, było inspiracją do stworzenia nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi”. Obok sponsoringu, marka zaplanowała w Polsce szereg działań towarzyszących. Dzięki Milce, Polacy będą mogli być bliżej skoczków - bliżej niedostępnej dotąd wiedzy o nich, możliwości kontaktu z nimi, towarzyszenia w trakcie zawodów. Specjalne materiały przygotowane we współpracy z Milką na temat przygotowań skoczków polskiej kadry do kolejnych konkursów w Pucharze Świata, ich treningów oraz wyników będzie można znaleźć w prasie jak i w Internecie oraz na stronie internetowej marki.
Dołączenie Milki do grona sponsorów polskiej kadry skoczków narciarskich to dla marki tak duże wydarzenie, że symbol partnerstwa będzie obecny na flagowym produkcie – tabliczce mlecznej czekolady. Z tej okazji powstała nowa szata graficzna produktu ze skoczkiem narciarskim oraz hasłem „ulubiona czekolada polskich skoczków”. Milka w nowych opakowaniach pojawi się w sprzedaży wraz z rozpoczęciem sezonu skoków. Wizerunek skoczków pojawi się także w nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” – polskich skoczków będziemy mogli zobaczyć m.in. w reklamach TV i w kanałach online wspierających kampanię.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze