26.10.18, 20:00
Fly Better. Linie lotnicze Emirates ruszają z nową kampanią
„Fly Better” to hasło nowej kampanii promocyjnej linii lotniczych Emirates. Przeowźnik zachęca pasażerów do tego, aby „latali lepiej”.
Nowa kampania Emirates ma ruszyć 1 listopada br., a rozpocznie ją stylowy spot reklamowy promujący system rozrywki pokładowej ice i różnorodną ofertę przewoźnika. Reżyser spotu jest Michael Gracey. W reklamie jeden z członków personelu pokładowego przemienia się w energiczną tancerkę, a prezentowane przez nią kolejne style taneczne – od Bollywood po hip-hop – symbolizują znakomitą i różnorodną ofertę systemu ice. Spot kończy się typowym dla Emirates humorystycznym akcentem.
Równocześnie linie zaprezentują drugi film promujący rozbudowaną siatkę międzynarodowych połączeń Emirates. W tej reklamie odbiorcy będą mogli udać się w podróż po świecie – od kenijskich równin po wieżę Eiffela i wieżowiec Burj Khalifa w Dubaju – w rytm piosenki skomponowanej specjalnie na potrzeby kampanii.
Kampanię opracował dyrektor ds. marki Emirates Richard Billington. Reklama systemu ice pojawi się w TV 1 listopada w trakcie popularnego programu rozrywkowego „The X Factor UK”, a obydwa spoty będą wyświetlane równocześnie na najważniejszych rynkach Emirates w regionie Zatoki Perskiej, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i USA. Oprócz tradycyjnych platform reklamowych i cyfrowych kampania „Fly Better” pojawi się także w klubach sportowych i na wydarzeniach sponsorowanych przez linie Emirates.
Pierwsza reklama stadionowa w ramach nowej kampanii zostanie odsłonięta 1 listopada na torze wyścigów konnych Meydan w Dubaju, tuż przed rozpoczęciem sezonu wyścigowego. Następnie kampania nabierze międzynarodowego rozgłosu, pojawiając się na billboardach stadionowych w trakcie długo wyczekiwanego meczu Arsenal-Liverpool, który odbędzie się 3 listopada.
Ponadto 11 listopada sponsorowana przez Emirates drużyna AC Milan po raz pierwszy zaprezentuje reklamę „Fly Better” na swoich koszulkach podczas szlagieru Serie A – spotkania z Juventusem.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze