22.10.18, 19:25

GOLFTV ruszy 1 stycznia 2019 r. W Polsce dopiero w 2020 r.

Tiger Woods
Fot.: Eurosport Getty Images

Discovery oraz PGA TOUR przedstawiły markę GOLFTV –czyli nowy golfowy serwis streamingowy z relacjami na żywo oraz wideo na żądanie. Od 1 stycznia 2019 r. będzie on dostępny na całym świecie poza Stanami Zjednoczonymi. W Polsce serwis będzie dostępny od 2020 r. 

GOLFTV ma udostępnić dostęp do biblioteki materiałów związanych z golfem, w której znajdują się m.in. występy największych gwiazd golfa oraz prestiżowe turnieje, które będzie można obejrzeć na każdym urządzeniu. Obok ponad 2 tys. godzin relacji na żywo rocznie w GOLFTV dostępne będą także ekskluzywne materiały na żądanie. Kibice golfa będą mogli obejrzeć na żywo m.in. sześć Tourów z cyklu PGA TOUR oraz blisko 150 innych turniejów rocznie, w tym THE PLAYERS Championship, FedExCup Playoffs oraz Presidents Cup.

Naszym długofalowym celem jest stworzenie produktu, który naprawdę zmieni sposób, w jaki fani oglądają i uprawiają golfa, a także zdecydowanie poprawi ich codzienny kontakt z tym sportem. Opierając się na ogromnym doświadczeniu Discovery w pokazywaniu emocjonujących historii z życia wziętych, jak również w budowaniu platform skierowanych bezpośrednio do konsumenta, stworzyliśmy znakomity zespół GOLFTV. Pracujemy już od dłuższego czasu, drobiazgowo planujemy kolejne działania i to pozwala nam wierzyć, że GOLFTV będzie stale się rozwijać” – powiedział Alex Kaplan, President i General Manager, Discovery Golf.

Powstanie marki GOLFTV jest wynikiem strategicznego partnerstwa pomiędzy Discovery i PGA TOUR, które zostało ogłoszone w czerwcu. Poza usługą GOLFTV, 12-letnie partnerstwo obejmuje także zarządzanie prawami telewizyjnymi PGA TOUR na arenie międzynarodowej. Discovery planuje strategiczne działania w zakresie dystrybucji treści, aby były one dostępne w kanałach płatnych, ogólnodostępnych oraz w przestrzeni cyfrowej. Niewykluczona jest także współpraca z obecnymi nadawcami golfa.

Marka będzie udostępniania kolejno w: Australii, Kanadzie, Włoszech, Japonii, Holandii, Portugalii, Rosji i Hiszpanii (2019 r.), Polsce i Korei Południowej (2020 r.), a w kolejnych latach m.in. w Belgii, Chinach, Niemcy czy Francji. Prawami na wszystkich rynkach poza Stanami Zjednoczonymi zarządza Discovery posiadające strategiczne partnerstwo z PGA TOUR do 2024 roku.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
17.07.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski przechodzą z TVN24 do TVP INFO. Poprowadzą nowy format
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pożegnali się z widzami „Szkła Kontaktowego” (TVN24). Para poprowadzi od 2 września br. nowy format na antenie TVP INFO.
17.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
482 transmisje w każdym sezonie do 2027 roku. Betclic 1. Liga i Betclic 2. Liga na antenach TVP
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. 
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.