04.10.18, 12:00

Trwa kampania promocyjna serialu AXN Znaki

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Z początkiem października br. rozpoczęły się działania promocyjne wspierające premierę najnowszej lokalnej produkcji AXN, serialu „Znaki”. To produkcja kryminalna z elementami mystery i thrillera obyczajowego, której akcja rozgrywa się w Górach Sowich. Kampania promocyjna skupia się na działaniach w telewizji, Internecie i prasie. AXN w komunikacji wykorzystuje również reklamy outdoorowe. Działania będą prowadzone przez cały miesiąc.

Kampania telewizyjna obejmuje 30-sekundowe spoty, wizerunkowy - promujący jesienną ramówkę AXN i produktowy – promujący serial „Znaki”. Są one emitowane na kanałach z grup Polsat i TVN.

Kampania promocyjna serialu w Internecie obejmuje formaty displayowe, w tym formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. „Znaki” są promowane m.in. na takich portalach jak onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, a także w portalu tematycznym Filmweb. Kampanię online uzupełniają działania w wyszukiwarkach.

Działania promocyjne w prasie skupiają się na obecności w TV guidach i są prowadzone w tygodnikach z grupy Bauer („Tele Tydzień” i „To&Owo”). Serial promowany jest również w tygodniku „Newsweek”.
Kampania outdoorowa to reklamy typu city light zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Wrocławiu i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.

Partnerami strategicznymi serialu są Skoda Polska, mPTech, Allegro, Ubisoft i Bakoma. Skoda Polska zaprezentuje w serialu swój najnowszy SUV, Kodiaq; firma mPTech pokaże wzmocnione telefony - HAMMER i modele myPhone; Allegro przedstawi atrakcyjność swojego Serwisu dla użytkowników w różnym wieku; Ubisoft ulokuje dwie ze swoich gier, Assassin’s Creed Odyssey i Rainbow Six, a Bakoma jogurt Bakoma Men.

Premiera serialu „Znaki” odbędzie się w środę 10 października o godz. 22:00 w AXN.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
17.07.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski przechodzą z TVN24 do TVP INFO. Poprowadzą nowy format
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pożegnali się z widzami „Szkła Kontaktowego” (TVN24). Para poprowadzi od 2 września br. nowy format na antenie TVP INFO.
17.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
482 transmisje w każdym sezonie do 2027 roku. Betclic 1. Liga i Betclic 2. Liga na antenach TVP
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. 
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.