06.10.18, 13:00
Barbara Kurdej-Szatan w kampanii Vipsters.com
Wystartowała kampania internetowego klubu zakupowego Vipsters.com z udziałem Barbary Kurdej-Szatan. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz przygotowanie materiałów digitalowych odpowiadają agencje Schulz brand friendly oraz 19 Południk friendly connected.
Kampania telewizyjna jest już emitowana w popularnych kanałachTV. W połowie miesiąca planowany jest start działań digitalowych, opartych o content video z ambasadorką w roli głównej.
Kampania Vipsters.com to efekt współpracy agencji Schulz brand friendly oraz 19 Południk friendly connected. 19 Południk friendly connected odpowiada za strategię komunikacji, natomiast Schulz brand friendly przygotował koncepcję kreatywną, spoty telewizyjne i sesję fotograficzną z Barbarą Kurdej-Szatan oraz produkcję contentu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze