19.09.18, 08:00
Mirosław Sudoł zostaje szefem Amnet Polska
Nowy Head Of Programmatic zastąpił Pawła Kuczmę, który rozstał się z organizacją w czerwcu br.
Mirosław Sudoł jako szef Amnet, odpowiada za rozwój kompetencji i rozbudowę oferty Dentsu Aegis Network Polska w obszarach zautomatyzowanego zakupu zasobów reklamowych i danych, paid social oraz ad operations. Raportuje do Arkadiusza Szulca, członka zarządu Dentsu Aegis Network Polska kierującego pionem Commercial.
Przez ostatnie 11 lat Sudoł pracował w strukturach Group One, gdzie zajmował stanowisko Head of Programmatic Buying & SEM w Value Media. Od 2016 roku pełnił także funkcję Chief Operating Officer w spółce ReveScore, resellera technologii DoubleClick w regione CEE.
Mirosław Sudoł jest absolwentem socjologii na Katolickim Unwersystecie Lubelskiego. Skończył również studia podyplomowe z Marketingu Internetowego na SGH.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze