28.08.18, 17:00

WebTalk z obsługą marki Panasonic

Grafika kampanijna
Fot. materiały prasowe

W kwietniu 2018 r. agencja digitalowa WebTalk rozpoczęła marką Panasonic współpracę z obejmującą prowadzenie działań komunikacyjnych na dziewięciu rynkach europejskich: Polska, Węgry, Rumunia, Chorwacja, Serbia, Bułgaria, Litwa, Bośnia i Hercegowina, Słowenia.

Do obowiązków agencji należy także prowadzenie komunikacji na dziewięciu lokalnych profilach Panasonic na Facebooku, realizowanie kampanii produktowych z influencerami, prowadzenie działań reklamowych social ads, a także tworzenie autorskiego contentu i produkcja sesji zdjęciowych.

WebTalk, jako agencja hubowa w regionie CEE, przygotowała i realizuje strategię obecności marki w digitalu. Jej pierwszy etap skupiał się na komunikowaniu 100 rocznicy powstania Panasonic i dotarciu do młodszej grupy użytkowników – w tym celu agencja nawiązała współpracę z kilkunastoma influencerami z krajów CEE prowadzącymi działania na Instagramie i YouTube, wyprodukowała także limitowaną edycję stu numerowanych, brandowanych bluz. Ponadto, uruchomiono regionalny kanał @panasonic_is_now na Instagramie, za którego bieżącą obsługę odpowiada WebTalk.

„ - Rok 2018 jest dla marki Panasonic wyjątkowo ważny – obchodzimy setną rocznicę i w związku z tym jeszcze bardziej skupiamy się na rozwoju marki i dotarciu do nowego pokolenia użytkowników naszych produktów. Wzmocnienie naszej obecności w digitalu w całym regionie CEE wymagało pozyskania profesjonalnego partnera, który zadba o spójną komunikację na wszystkich rynkach, stąd też wybór agencji WebTalk.” – powiedział Grzegorz Powalski, CEE Digital Communication Manager, Panasonic.

Agencja WebTalk została wybrana w drodze przetargu.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3