28.08.18, 17:00
WebTalk z obsługą marki Panasonic
W kwietniu 2018 r. agencja digitalowa WebTalk rozpoczęła marką Panasonic współpracę z obejmującą prowadzenie działań komunikacyjnych na dziewięciu rynkach europejskich: Polska, Węgry, Rumunia, Chorwacja, Serbia, Bułgaria, Litwa, Bośnia i Hercegowina, Słowenia.
Do obowiązków agencji należy także prowadzenie komunikacji na dziewięciu lokalnych profilach Panasonic na Facebooku, realizowanie kampanii produktowych z influencerami, prowadzenie działań reklamowych social ads, a także tworzenie autorskiego contentu i produkcja sesji zdjęciowych.
WebTalk, jako agencja hubowa w regionie CEE, przygotowała i realizuje strategię obecności marki w digitalu. Jej pierwszy etap skupiał się na komunikowaniu 100 rocznicy powstania Panasonic i dotarciu do młodszej grupy użytkowników – w tym celu agencja nawiązała współpracę z kilkunastoma influencerami z krajów CEE prowadzącymi działania na Instagramie i YouTube, wyprodukowała także limitowaną edycję stu numerowanych, brandowanych bluz. Ponadto, uruchomiono regionalny kanał @panasonic_is_now na Instagramie, za którego bieżącą obsługę odpowiada WebTalk.
„ - Rok 2018 jest dla marki Panasonic wyjątkowo ważny – obchodzimy setną rocznicę i w związku z tym jeszcze bardziej skupiamy się na rozwoju marki i dotarciu do nowego pokolenia użytkowników naszych produktów. Wzmocnienie naszej obecności w digitalu w całym regionie CEE wymagało pozyskania profesjonalnego partnera, który zadba o spójną komunikację na wszystkich rynkach, stąd też wybór agencji WebTalk.” – powiedział Grzegorz Powalski, CEE Digital Communication Manager, Panasonic.
Agencja WebTalk została wybrana w drodze przetargu.
Komentarze