Mediaedge:cia rozbudowuje dział MEC MediaLab

We wrześniu br. dział MEC MediaLab powiększa swój zespół i zmienia swoją strukturę. Przed działem nowe zadania mające na celu prowadzenie nowych projektów badawczych oraz dalszy rozwój badań tzw. insightów konsumenckich wykorzystywanych w planowaniu strategicznym

We wrześniu br. dział MEC MediaLab powiększa swój zespół i zmienia swoją strukturę. Przed działem nowe zadania mające na celu prowadzenie nowych projektów badawczych oraz dalszy rozwój badań tzw. insightów konsumenckich wykorzystywanych w planowaniu strategicznym

MEC MediaLab powstał na początku 2006 roku na bazie działu analiz, jako jeden z czterech specjalistycznych działów powołanych wówczas w ramach zmieniającej się struktury domu mediowego Mediaedge:cia. Początkowo dział ten świadczył usługi konsultingowe dla wszystkich klientów Mediaedge:cia, gromadząc wiedzę na temat różnych grup konsumentów w Polsce i ich zachowań, potrzeb oraz oczekiwań oraz informacje na temat zmian społeczno-ekonomicznych.

Od jesieni 2007 roku, na czele zespołu jako MediaLab Insight & ROI Director stoi Krystyna Zacheja, doświadczony badacz i analityk, związana z rynkiem mediów od 2001 roku, która na początku września br. dołączy do firmy Mediaedge:cia. Poprzednio przez ponad 3 lata pracowała w domu mediowym Universal McCann, a następnie przez kolejne 3 lata była kierownikiem działu badań w Ruchu SA.
Z wykształcenia jest fizykiem, absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu w Uppsali. Ukończyła również studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej, Wyższej Szkole Zarządzania
i Marketingu w Warszawie oraz Uniwersytecie Warszawskim.

Podobnie nowym pracownikiem jest Małgorzata Adamska, która objęła stanowisko Consumer Insight Manager w MediaLab. Jest absolwentką Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Poprzednio m.in. przez 4 lata pracowała w Biurze Reklamy TVP SA, wcześniej w domu mediowym Upstars Young&Rubicam (2 lata) i instytucie badawczym TNS OBOP (5 lat).

Marek Pawełczyk - Head of Media Research nadal jest szefem researchu mediowego odpowiedzialnego m.in za wprowadzanie nowych wersji narzędzi sieciowych i lokalnych Mediaedge:cia.

Obecnie zespół MEC MediaLab liczy 5 osób. Jeszcze w tym roku zostaną rozpoczęte nowe projekty badawcze, zarówno ad hoc jak i długofalowe, dostarczające niezbędnych danych ilościowych
i jakościowych. Część z nich będzie prowadzona w ramach większych projektów inicjowanych w ramach sieci Mediaedge:cia, ale niezwykle ważną rolę będą odgrywać rozwijane w dalszym ciągu badania własne dotyczące w szczególności insightów konsumenckich - wykorzystywane w procesie strategicznym Mediaedge:cia.

Komentarze

Powiązane

26.02.24, 09:32
| reklama & PR » informacje
Van Purr będzie dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur przedłuża współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to już kolejny rok współpracy między marką a agencją.
24.02.24, 21:10
| reklama & PR » informacje
Zasmakuj w wygranej. 100 tys. zł główną nagrodą w loterii marki Winiary
Firma Nestlé Polska ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej loterii audioteksowej dla majonezów marki WINIARY pod hasłem „Zasmakuj w wygranej!”.
24.02.24, 19:11
| reklama & PR » informacje
Butcher’s Pet Care promuje karmę dla psów i kotów
NAV agency we współpracy z firmą Butcher’s Pet Care, realizuje kampanię promującą karmę dla psów i kotów.
24.02.24, 13:44
| reklama & PR » informacje
VeloBank w nowej kampanii ulepsza walentynki i zaprasza do Świata Bardziej Love
Z okazji walentynek wystartowała wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która ma wpisywać się w rosnący trend doceniania siebie i swoich bliskich.
23.02.24, 19:45
| reklama & PR » ludzie
Zofia Dutkowska awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna awansowała Zofię Dutkowską na stanowisko senior music creative.
23.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Kamińska w zespole oLIVE media. Objęła stanowisko PR Team Leaderki
Do zespołu oLIVE media dołączyła Katarzyna Kamińska, która poprowadzi dział PR w obszarze komunikacji skupionej wokół tematów biznesowych, technologicznych, ekologicznych.
23.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jest tyle wspomnień do zobaczenia… Urodzinowa kampania Vision Express
Agencja Walk Creative przygotowała urodzinową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.
23.02.24, 15:25
| reklama & PR » informacje
Misje jak co dzień. Carrefour Polska chce pokazać swoje przewagi nad konkurencją
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.
23.02.24, 12:43
| reklama & PR » informacje
Metrowe maskotki i wyjazd do bajkowego parku rozrywki w Paryżu do wygrania w loterii marki Lindt
Lindt & Sprüngli ponownie powierzył agencji UNIQUE ONE organizację wielkanocnej loterii promocyjnej „Loteria WielkaMOC spełniania marzeń z Lindt GOLD BUNNY”.
23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.