21.08.18, 14:00
ING z kampanią Przychodzi firma do klienta
ING w nowej kampanii radiowej zatytułowanej „Przychodzi firma do klienta” zachęca przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych.
Z oferty mogą skorzystać małe i duże firmy, które mają konto firmowe w ING. W jej ramach udostępnione zostaną klientom mobilne terminale płatnicze. Bank oferuje również system do zarządzania terminalami – ING POS, w którym przedstawione są wszystkie informacje o zrealizowanych transakcjach. Klient może sprawdzić liczbę transakcji, ich wartość, status, naliczone opłaty oraz przygotować raport. Kampania rozpoczyna się 20 sierpnia 2018 r. i będzie przeprowadzona w największych stacjach radiowych w Polsce (oraz w ich internetowych odpowiednikach), jak również na Spotify i YouTube. Za kampanię reklamową odpowiada agencja Brain, zaś za media Mullen Lowe Media Hub.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze