10.08.18, 10:00
Biedronka będzie sprzedawać najchętniej kupowane tytuły prasowe
Biedronka rozwija ofertę prasy drukowanej. Najchętniej kupowane na rynku gazety dostępne są już w 2245 sklepach sieci. W ofercie znaleźć można dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w ponad 1840 placówkach także dzienniki regionalne.
W zależności od wielkości sklepu, Biedronka będzie oferować klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. Gazety prezentowane będą na specjalnych ekspozytorach, umieszczonych najczęściej przed linią kas. Do sklepów Biedronka dostarcza je Ruch S.A.
Proponowane przez sieć tytuły to dzienniki – „Fakt”, „Super Express” i „Nasz Dziennik”, tygodniki - „Gość Niedzielny”, „Polityka” i „Newsweek Polska”, miesięczniki poradnikowe - „Kobieta i Życie” i „Dobre Rady”. W ofercie sieci znaleźć można tygodnik telewizyjny „Tele Tydzień”, magazyny kobiece („Przyjaciółka” czy „Tina”) oraz motoryzacyjne („Auto Świat” i „Motor”), a także dziennik sportowy („Przegląd Sportowy”). W sklepach dostępne są też regionalne dzienniki.
„Chcąc odpowiadać na oczekiwania klientów stale uatrakcyjniamy asortyment produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty tytułów prasowych po to, by zapewnić możliwość zakupu najpopularniejszych gazet podczas codziennych zakupów. Dodatkowo, mając na uwadze, że nasi klienci chcą wiedzieć, co dzieje się w ich najbliższej okolicy, proponujemy im regionalny dziennik, najchętniej czytany w danej części kraju” – mówi Monika Krawczyk, kupiec odpowiedzialny za ofertę prasy w sieci sklepów Biedronka.
W ofercie sieci Biedronka na terenie całego kraju dostępne są także wydawane na jej zlecenie czasopisma: „Kropka TV”, „Moje smaki życia” oraz „Mój pies i kot”.
Komentarze