21.07.18, 15:00
ING z kampanią Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę poprzez kampanię „Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym”.
Kampania banku rozpocznie się 22 lipca 2018 r i będzie obejmować działania telewizyjne i internetowe. W kampanii produkt „Pensja na już” został wpleciony w historię chłopca, którego wielką pasją jest piłka nożna. W internetowej odsłonie kampanii ING Bank Śląski podpowiada również inne konteksty wykorzystania produktu: okazyjne last minute, niespodziewana wizyta rodziny czy też przedłużający się remont.
„Od kilku lat sytuacja finansowa Polaków systematycznie się poprawia. Ponad dwie trzecie badanych deklaruje, że posiada oszczędności. Pod tym względem Polska stopniowo dogania bogatsze państwa Europy Zachodniej. Jednak jak wynika z badania „Finansowy Barometr ING”, połowa Polaków przyznaje, że najczęściej ich oszczędności pochłaniają nieprzewidziane wydatki. Zdajemy sobie sprawę, że każdemu może przydarzyć się sytuacja, kiedy najzwyczajniej nie można czekać na wpływ pensji. I nie chodzi tu tylko o nieoczekiwane wydatki, jak np. awarie, ale też różnego rodzaju nadarzające się ciekawe i wartościowe okazje, które mogłyby uciec nam sprzed nosa. Dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę „Pensja na już”, która jest odpowiedzią na życiowy insight, że… „Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym” - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze