22.08.07, 01:00
Odjazdowa Loteria Urodzinowa z Providentem
Z okazji swoich 10 urodzin w Polsce, Provident zorganizował dla swoich klientów Odjazdową Loterię Urodzinową. W puli nagród dla klientów do wygrania jest 10 samochodów Skoda Fabia II Classic i 500 odtwarzaczy DVD firmy Philips. Z tek okazji we wtorek 21 sierpnia ruszyła nowa kampania reklamowa marki Provident.
- Telewizyjny spot reklamowy jest pierwszym, jaki będziemy niebawem emitować, z serii jedenastu reklamówek przygotowanych w ramach zupełnie nowej kampanii wizerunkowo – sprzedażowej Providenta. Spot dotyczący loterii jest typową reklamówką direct responsową mającą na celu zachęcić do zadzwonienia na numer infolinii Providenta i do wzięcia udziału w loterii. Zaprezentowane są w nim nagrody, które klienci Providenta mogą wygrać – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, dyrektor marketingu marki Provident. Spoty reklamowe przygotowała agencja Rapp Collins.
Spoty można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVN, TV POLSAT, TV4, TV Puls i Tele5. Dodatkowym wsparciem kampanii będą reklamy prasowe, które ukażą się w tytułach prasowych: Gazeta Wyborcza (Gazeta Telewizyjna), Metro, Angora, Echo Miasta, Kropka TV. Jako wsparcie loterii powstała także specjalna strona internetowa www.loteriaprovident.pl, na której zainteresowani znajdą szczegóły o tej akcji. mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Działania w Internecie prowadzi dla Providenta agencja HyperMedia. Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez Multi Communications. Akcja potrwa do 1 października.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze