05.07.18, 13:00

Hanna Rydlewska Dyrektorem Działu Digital Vogue Polska. Nowe osoby w Vogue.pl

Hanna Rydlewska
Fot.: materiały prasowe

1 lipca br. w zespole Vogue.pl pojawiły się nowe osoby. Równolegle Hanna Rydlewska, dotychczasowa redaktor prowadząca Vogue.pl, została mianowana Dyrektorem Działu Digital. Będzie odpowiadać za strategię rozwoju online „Vogue Polska”, zarówno od strony redakcyjnej, jak i biznesowej.

Strona Vogue.pl wystartowała 14 lutego 2018 r., wraz z premierą pierwszego numeru „Vogue Polska”. Od początku oferowała autorskie treści, przygotowywane ekskluzywnie dla wydania online. Wśród stałych współpracowników Vogue.pl znaleźli się m.in.: Justyna Kopińska, Filip Springer, Marcin Różyc, Harel, Anna Theiss, Aleksandra Boćkowska, Anna Tatarska, Mike Urbaniak, Michał Zaczyński, Dominika Olszyna, Agata Michalak oraz Anna Sańczuk.

Strona ma charakteryzować się przejrzystym layoutem i jakościowymi treściami – tekstami oraz wideo. Model reklamowy Vogue.pl również bazuje na wysokiej jakości tekstach i filmach sponsorowanych, przygotowywanych wewnętrznie. Partnerami strony były dotąd m.in. takie marki, jak: Chanel, Mango, Levi’s, H&M, Simple, Philips, Samsung.

W związku z rozwojem strony, rośnie także zespół Vogue.pl. 1 lipca dołączyli do niego: Barbara Czyżewska (wcześniej związana m.in. z polską edycją „i-D”) i Anna Konieczyńska-Dobrosielska (wcześniej m.in. sekretarz redakcji „InStyle”) jako redaktorki online, a także Mateusz Golis, który wzmocni zespół Wideo Vogue.pl. Dotychczasowa redaktor prowadząca Vogue.pl, Hanna Rydlewska, została awansowana na stanowisko Dyrektora Działu Digital. To nowo utworzona funkcja w strukturze wydawnictwa. Rydlewska nadal pozostaje Szefem Działu Reportażu w papierowym wydaniu pisma.

W maju 2018 r. strona przyciągnęła 287 215 UU, którzy wykonali 870 162 PV (dane za Google Analytics). Z kolei w mediach społecznościowych „Vogue Polska” ma ponad 177 tysięcy fanów, w tym ponad 117 tysięcy na Instagramie.

Komentarze

Powiązane

30.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 listopada?
29.11.22, 15:00
| prasa » informacje
Tele Tydzień Ekstra o Bożym Narodzeniu
30 listopada br. ukaże się specjalne wydanie „Tele Tygodnia” poświęcone tradycjom Świąt Bożego Narodzenia i Adwentu.
29.11.22, 14:00
| prasa » ludzie
Monika Tutak-Goll szefową wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia br. szefową marki będzie Monika Tutak-Goll związana z redakcją pisma od 12 lat.
29.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada?
28.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 listopada?
27.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 listopada?
26.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 listopada?
25.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 listopada?
24.11.22, 18:00
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
VIVA! i ITAKA stworzyły katalog turystyczny Premium. Maria Dębska ambasadorka projektu
Magazyn „VIVA!” i Biuro Podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium, którego premiera odbyła się 24 listopada br. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.
24.11.22, 09:30
| prasa » informacje
Życie Na Gorąco Ekstra tym razem o Bożym Narodzeniu
24 listopada br. na rynku prasowym ukazało się ”Życie Na Gorąco Ekstra – Boże Narodzenie” (Wydawnictwo Bauer).
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.