10.06.18, 19:00
Leżajsk z aktywacją z rozszerzoną rzeczywistością
Regionalna marka Leżajsk przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z rozszerzoną rzeczywistością. Limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte na etykietach, odkrywane za pomocą smartfona i strony internetowej.
Aby zobaczyć co kryją historyczne etykiety, trzeba posiadać smartfon z dostępem do internetu. Na grafice każdej limitowanej butelki Leżajska Pełnego ukryto specjalny znacznik, który dzięki specjalnej stronie generuje wirtualny model z ciekawostką z czasów, gdy piwo z tą właśnie etykietą było dostępne na rynku. Nie mając butelki pod ręką również można zeskanować etykiety telefonem, wprost z ekranu komputera, wchodząc na tę samą stronę internetową.
Na stronie wykorzystano technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality), która pozwala odkryć ważne momenty z historii regionu w innowacyjny, atrakcyjny sposób. Program nie wymaga pobrania dodatkowej aplikacji, działa szybko, sprawnie i na zdecydowanej większości modeli smartfonów pracujących w systemie Android oraz iOS. Jest to jedna z pierwszych na świecie realizacji, w której AR uruchamiana jest z poziomu strony internetowej, a nie dedykowanej do tego aplikacji.
W kolekcji znalazły się cztery etykiety nawiązujące do historycznych opakowań Leżajska Pełnego z lat 70., 80. i 90. ubiegłego wieku. Pod etykietą z lat 70. ukryty jest symbol przypominający największy sukces w historii siatkarskiej drużyny Resovii Rzeszów - srebrny medal w Pucharze Europejskich Mistrzów Klubowych w 1973 r. Na etykiecie ożywają wspomnienia tego sezonu, w którym zespół z Podkarpacia ogrywał najlepsze kluby Europy, a w jego barwach występowały prawdziwe siatkarskie legendy.
Limitowana edycja historyczna Leżajska Pełne dostępna jest w sklepach na terenie woj. podkarpackiego i lubelskiego. W ramach kampanii jubileuszowej marka zaplanowała szeroką komunikację m.in. na nośnikach zewnętrznych i w punktach sprzedaży oraz kampanię display, działania na Facebooku i PR.
Za przygotowanie opakowań odpowiada agencja Wilk Studio, kampanią OOH zajęła się agencja Just. Za pomysł kreatywny aktywacji i prace programistyczne silnika AR na dedykowanej stronie mobilnej odpowiada agencja TWIN .digital collective oraz Panowie Programiści. Za działania digital, social media oraz identyfikację wizualną kampanii w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki Leżajsk prowadzi agencja Roots.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze