21.05.18, 12:00
Wakacyjne niespodzianki w kampanii ING
ING Bank Śląski w nowej kampanii marketingowej systemu Moje ING promuje kartę do wielu walut. Bank wybrał na motyw przewodni najnowszej reklamy wakacyjne niespodzianki.
W spocie widzowie mogą zobaczyć historię bohatera, którego zagubiony bagaż zmusza do nieplanowanych zakupów. Bank podkreśla w reklamie główną zaletę swojej karty.
Kampania „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny” wystartowała 20 maja br. Spoty (30 s. i 15 s.) pojawią się w tv. Kampania pojawi się również w sieci (promocja video, kampania typu display, mobile i komunikacja w social media). Kreacją TV i internetową zajęła się agencja Brain, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze