25.04.18, 18:00
Orły Harnasia w nowym spocie marki
Rozpoczęła się emisja spotu telewizyjnego marki Harnaś, w której Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców – „Orłów Harnasia”. To część działań marki związanych ze zbliżającymi się sportowymi wydarzeniami.
Spot „Orły Harnasia” jest częścią nowej kampanii, w której Harnaś powołuje całą Polskę do drużyny kibiców. Wciela się w postać zagrzewającego do kibicowania dyrygenta, a cały stadion skanduje razem z nim „Orły Harnasia! Od Tater, aż do Podlasia!”. Reklama jest od 23 kwietnia emitowana w Internecie oraz w stacjach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i w kanałach tematycznych.
W ramach kampanii marka podjęła współpracę z Tomaszem Hajto, komentatorem sportowym. Duet Harnaś – Hajto, będzie wspierał aktywności w Internecie, m.in. na funpage'u Harnasia na Facebook'u. Harnaś będzie miał również swoją sekcję w serwisie przegladsportowy.pl oraz zakładkę w serwisie Onet.
W punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci w różnych aktywacjach i konkursach organizowanych przez sklepy handlu tradycyjnego i nowoczesnego będą mogli wygrać główny rekwizyt kibiców czyli flagę Orłów Harnasia. W sklepach będą również dedykowane materiały POSM. Wszystkie działania starują przed majówką.
Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję - Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative Media Warszawa.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze